God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Her ligger vi før skjema, så venter nå på at barnehagen skal åpne. En liten kjøtt- og polferd er planlagt i lunsjen, samt en liten treningsøkt mens jeg uansett driver å hjemmekontorerer. Og det blir vel noen espressoer i løpet av dagen. Noen venner dukker opp på middag, da det gjelder forsøke leve mest mulig normalt og ikke isolere seg

God helg

Ja, da er det God morgen fra CPH.
Flyet landet en timer før planlagt.

Hen en fantastisk fredag, og God helg!

God morgen fra Riksen.

Da nærmer jeg meg slutten på oppholdet for denne gang. Planen er at jeg skal få reise hjem i dag og det skal bli deilig. Selv om både behandling og oppfølgingen her inne er førsteklasses så holder det med en uke. :)

Mornings fra Gull stova i CPH.

Loungen nede var stengt så måtte opp og her er det folksomt. 8t transfer tid er i utgangspunktet galskap og ville aldri bli booket før korona. Nå med reise abstinens etter lengre fravær fra Lounghaul er det bare å bite tenna sammen og ta det (den[emoji2960]) som byr seg [emoji3575]

God helg

FQTV

God morgen fra hjemmekontoret. Dagen første Teams-møte unnagjort. Skulle vært på lutefisk-middag i går, men den ble kansellert. Får ta det igjen i helga, blir middag med fruen på Nodee i kveld og julerølp med gutta på lørdag. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra hovedstaden.

Her har arvingen (aka Sparkende Foting) testet negativt på hjemmetest for 8. dag på rad. Sånn går det når først far i huset tester positivt for det som nå har holdt verden i et jerngrep i snart 2 år. Deretter er det mor i huset som noen dager senere går på samme smell (som nok da far er skyld i). Men heldigvis har vi klart å holde arvingen unna ved hjelp av strenge rutiner i hjemmet, noe som er det viktigste i og med at han er for ung for sprøyta og har underliggende lungeproblematikk. Isolasjon/karantene til og med søndag, men krysser fingrene for at vi er over den verste kneika med tanke på smittsomhet. Både mor og far har kun hatt milde forkjølelsessymptomer, og det takker vi Moderna for [emoji6]

Leveranse fra Oda om et par timer så klarer man seg over helgen [emoji1303]

Ha en finfin fredag alle - ta vare på hverandre og på helsa!

Der er flyet til Oslo :)

593d42f8d59b7967b863badd3ddfd140.jpg

God morgen fra kontoret.. Glemte å varme opp den fordømte hårføneren som sto på gårdsplassen i dag så det lå et ganske så tykt lage med snø over hele rælet.

I dag er det to temmelig spennende møter med kunder/partnere som blir litt amputert med Teams. Der er jeg som barna sier "stuck in the eighties"

Julebord med gutta i kveld.. Litt ambivalent da man føler at man går i en damp av Omikron, men samtidig en ufattelig hyggelig gjeng som har holdt på med dette i 25 år. Startet opprinnelig på Schrøders, men etter visse bøker om en norsk politimann ble det stappet der med folks som sang stev og greier så nå er det nye marker..

I dag sier kalenderen at det er 12 dager til Dubai.. Forferdelig (first world problem) å være så usikker på om det blir noe av.. Tør ikke å glede seg som pokker, men samtidig booker restauranter, båtturer og masse kos med blandede følelser.

God morgen fra Mjøndalen. Minste mann er litt hostete og harkete, så da ble det hjemmekontor på far i heimen. Han er jo 5 år, så ganske selvgående, så jeg skal vel klare å ta unna det meste før helgefreden senker seg! Ønsker alle en flott dag!

Fredag fra gjemmekontoret

Dagen begynte med å måtte logge seg på to ganger før alt funket som det skulle.
Så kom man seg ikke inn i programme vi fortoller med.
Så har en annen avdeling som gir meg mer å gjøre, gitt meg mer å gjøre samtidig som jeg skal gjøre det andre jeg skal gjøre.
Mao. Dobbelt med jobb, på halvparten av tiden, og trekk fra en effektiv halvtime til pga. påloggingsprobblemer. Makan.

Håper på avlogging klokka 16, og da lever colaen i kjøleskapet farlig.

Ha en god en :)

God morgen fra prærien. Arbeidsdagen er allerede 3,5 timer gammel. Første møter unnagjort. Nå skal jeg se om jeg rekker å lære meg å lage break out sessions før møtet jeg skal lede 10.00.

Håper på å kunne ta en tur på Tryvann når arvingene kommer hjem.

Morn fra Kolsås. Her dukker også snart Oda opp på døra. Lojalitet til arbeidsgiver er ikke så viktig da jeg ikke får noen goder, så da kan man prøve noe annet for en gangs skyld.
Lille bølla har plutselig funnet ut av fremdrift på flatmark, akkurat i tide til at julepynten kommer opp så nå krever han plutselig mye mer oppsyn

Her har arvingen (aka Sparkende Foting) testet negativt på hjemmetest for 8. dag på rad. Sånn går det når først far i huset tester positivt for det som nå har holdt verden i et jerngrep i snart 2 år. Deretter er det mor i huset som noen dager senere går på samme smell (som nok da far er skyld i). Men heldigvis har vi klart å holde arvingen unna ved hjelp av strenge rutiner i hjemmet, noe som er det viktigste i og med at han er for ung for sprøyta og har underliggende lungeproblematikk. Isolasjon/karantene til og med søndag, men krysser fingrene for at vi er over den verste kneika med tanke på smittsomhet. Både mor og far har kun hatt milde forkjølelsessymptomer, og det takker vi Moderna for [emoji6]

Lykke til og god bedring. Vi krysser fingrene for at Sparkende Foting holder seg frisk

TGIF fra det sørlandske! Her daler det snø ned til tross for 2,5 varmegrader. Er meldt som sludd. Frost igjen i kveld og i morgen, før vi skal opp på mange plussgrader i neste uke.

Her gjemmekontoreres det. Ser frem til helg nå. Har lagt noe godt i kjøleskapet, og det er ikke cola. Den er vi allerede i gang med å drikke, faktisk.

Nuvel! God helge!

God dagen frå Trondheim. Fekk eit glimt av julestjerna samtidig som eg stod med hauet under panseret. Ikkje noko godt bilde, men både såg og høyrde.

Har bestilt sjuketransport til bilen, så er middels spent på om eg skal ut med 5k eller 500k den nærmaste tida. Var ikkje heeeeilt klar for det. "Når turboen suser" så "time will show", som det heiter.

Attachments

• stjerne.jpg
    stjerne.jpg
    56.8 KB · Views: 153
Last edited:
Hei fra Sandnes. Dagen ble ikke helt som planlagt da det tikket inn en sms fra konsertarenaen Folken i går kveld. Fordi man var på konsert på lørdag startet dagen med pinne i nesa. En time senere kommer det sms med beskjed om man egentlig ikke hadde trengt å teste seg alikevel. Uansett better safe than sorry I guess. Planer for resten av dagen er å se videre på Beatles-dokumentaren "Get Back" på Disney+. Ha en fin en!

Hepp hepp …. Kun tre dager (eller vakter) til helg. Fikk litt norsk sjokkis i posten i går, så nå gjelder det å rasjonere frem til den tradisjonsrike julaftenvakta. Fikk ikke tak i julemarsipan, så Gullbrød må duge ….

Nettopp vært storproduksjon av nye prosjekter i Norske Albumklassikere på CD, og jeg har vel en ca 10 stk på vei. Posten er treg om dagen, men håper å få de fleste før jul. Christer Falck burde få Nobelprisen!

Vel, det var dagens promo. Nå må jeg tømme vaskemaskinen, starte trykkokeren med hundemat og sette på mer kaffe .. Tjo bing!

Back