God palmefredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Litt rim på hustakene og overskyet. Frokost er inntatt og barn påkledd og ligger langt foran skjema, så sitte rher med espressoen mens vi venter på at barnehagen og SFO skal åpne. Ellers får man sjonglere litt pakking, hjemmekontor og trening gjennom dagen. Ha en fin dag

Hei fra Forus. Da er man i gang med ukas siste arbeidsdag. Ser frem til å jekke en kald en til kvelden. Foreløpig går det "en varm en" i form av kaffe fra Peru. Ha en fin fredag forumister!

Morn fra Kolsås. Passelig grått, men ambisjonene er ikke større enn å jobbe litt på dagtid før det er på tide å freshe opp frisyren etter arbeidstid. Siden det var verdens vaffeldag i går har man naturlig nok en del rester som går til lunch i dag :)

Good Palm Friday herfra også. Akkurat ferdig med dagens siste Zoom. Hvilket er fint. Nå er det snart hælja og starten på Påske-light for meg i hvert fall.

Negative COVID test resultater kom inn i går også. Det feiret vi litt. Nok til å være litt uggen når jeg skulle opp tidlig i dag.

Hå anna kan en si? Anna enn god HÆLJ!

Hoy hoy fra Stavanger. Her har en omsider kommet seg hjem etter nattevakt i Bergen. Vindfullt inn mot SVG i dag. Nå blir det et par timers cowboystrekk, så ventes en kompis fra Oslo på besøk for helgen. Så her blir det øl smaking, mimring fra de dager da en kunne reise rundt i verden, endel skrytehistorier samt løs planlegging av neste tur.
Ha en glitters helg :)

Hepp hepp ... her har akkurat stormene forlatt området. Svært bråkete i natt, selv om jeg sov gjennom det meste.
Må nesten ha litt sympati for trafikkreporterene på tv som endelig kunne rapportere om litt trafikkproblemer igjen. Ble nesten litt rørt - de virket så glade. Vært lite slikt siste året ..

Nå kokes det bikkjemat og straks blir det avreise til vet’en med eldstebikkja. Rabiesvaksine må man ha uansett alder og tilstand.

Så blir det litt jobbing før det blir .... H Æ L J ! ! !

Tåkedag har det vært her
Men nå har jeg fri noen dager før neste arb oppgave
Det er fint

Ønsker dere alle en god påske, og husk at akkurat nå er smittevern viktigere enn alt annet.

Back