God fredag morgen

Hypern

ScanFlyer Rusty
God fredag fra Emirates lounge terminal 3, kl er snart 06 lokal tid og jeg boarder ikke før kl 07 til Teheran. Forøvrig er disse liggestolene helt ok å sove i men er da fortsatt ok trøtt. Er jo to timers tidsforskjell. Sparer i det minste hotellpenger da og man er ikke kar før man har overnatta minst en natt på en flyplass. Emirates leverte varene nedover - 6 timer i økonomi gikk som ingenting og bare å be om mer drikke. Sikkerhetskontrollen her nede er en vits da Cola og vann gikk igjennom uten protester. Helt ok for min del, er som det var i gamle dager. Nei apropos Cola - kanskje jeg skal be om en Cola fra baren nå.

Mornings. Her på Sandaker er det litt forskjellig vær avhengig om jeg ser ut nordover eller sørover. Så får se hva det ender med. Arvingens oldeforeldre er i byen så får ta en tur til de gamle og hilse på senere i dag. Til Tjøme i kveld, men denne gangen skal jeg ikke gjøre tabben og følge skiltet omkjøring pga bromangel på E18, men være litt mer proaktiv eller kreativ. Er vel neppe eneste som reiser ut av byen for pinsen. Greit med litt barnevakter deler av helgen, så da kan jeg faktisk si TFIF
Ha en fin dag.

Sikkerhetskontrollen her nede er en vits da Cola og vann gikk igjennom uten protester.

Da skyldes vel kanskje at de muligens ikke har "forbud" mot det? Er ikke alle steder i verden som har det

God morgen!

Påvei til eksamenslokalet hvor fysikk2-kunnskapene skal bli satt på prøve.

Ønsker alle en fin dag!

God morgen fra NSBs vogner nordgående også etter et 6-timers opphold på Park Inn Oslo Airport i natt. Fra gårdagen kan det meldes om ledig midtsete på TXL-OSL på kveldsavgangen, men det skulle vel i grunn bare mangle med om lag 25 passasjerer på en 737-800.

Hurra fra Middelhavet store øy - solen dukket opp i dag også - i dag blir det ny Tattoo på meg - enda en sier fruen - Ja sier jeg og da blir det Tattoo. Skal være i studio kl 12:00 og to-timer senere er på gaten igjen med ny Tattoo ;)

Ha en god fredag der du er og i morgen blir det andeledes - da blir PMI til OSL med DY -

God Pinse folkens og ikke glem flyprat forumet i Pinsen :)

Jan

Da skyldes vel kanskje at de muligens ikke har "forbud" mot det? Er ikke alle steder i verden som har det
'

Tja det stod tydelige skilt om 100 milliliters-regelen men vel tja jeg visste om at det som regel ble glatt ignorert i Dubai fra min forrige visit i fjor så da tok jeg sjansen.

God formiddag fra Snillfjorden! :)

Grått vær så langt en ser, en ser jo forsåvidt ikke langt heller akkurat nå. Her har nettopp en Awacs passert i flott høyde på vei til Ørland Hovedflystasjon. Grom lyd fra en flott maskin. Har faktisk en video av nettopp en Awacs på vei inn for landing, filmet på Valset ferjeleie ved Trondheimsfjorden den 13/08-14. :)

Ha en strålende dag rundt om! :D

Last edited:
Hurra fra Middelhavet store øy
Så du har forflyttet deg fra Middelhavets 7. største øy over til den største, Sicilia?

Her er boardingkort i hånd og jeg er klar for nye eventyr. Må snart reise opp til OSL og huske på i skjene mot venstre etter sikkerhetskontrollen. Det er veldig uvant og jeg har holdt på å forglemme meg et par ganger. Regner med at det blir en skikkelig strafferunde om jeg går gjennom feil sluse.

Ha en god en alle som husker på å følge skiltingen.

God fredag Pinsevenner!

Må jo være deilig å være pinsevenn så man slipper unna med være religiøs 3 dager i året, og kan være hedning resten.

Selv er jeg glad for at det er langhelg og bare det. Skal bli deilig å sove ut i morgen kjenner jeg. Og så må det smakes på litt godt drikke i kveld kjenner jeg.

God pinsehelg ønskes!

Morn fra studentbyen. Pinse ja, blir sikkert mye folk på jobb med mindre Oslofolket stikker fra byen alle sammen. Hadde ikke gjort meg noe. Slipper også å jobbe 9 timer imorra da sjappa stenger kl 16 :)

Hadde ikke tid til den lange og trege "fast track" på OSL så jeg tok Faster Track istedenfor. Hørte at mange hadde nedsettende kommentarer om de som fortsatt stod i feil kø.

God kveld fra Granada. Har tråkket rundt på Alhambra i dag, nå et par korte timer på hotellet før kveldens tapas! God pingst!

God tidlig ettermiddag fra Isla Vista. Her er man ferdig med det nødvendige av skolearbeid, og sitter å venter på FedEx-duden. Etter at han melder sin ankomst bærer det opp til Lake Arrowhead for langhelgen. Ha en god en! :)

God tidlig ettermiddag fra Isla Vista. Her er man ferdig med det nødvendige av skolearbeid, og sitter å venter på FedEx-duden. Etter at han melder sin ankomst bærer det opp til Lake Arrowhead for langhelgen. Ha en god en! :)

Selvfølgelig dukker han opp. Er jo FedEx ;)

God fredag kveld herfra. Ferdig etter en passe bedriten arbeidsuke. Nå skal helgen nytes, muligens med litt reiseplanlegging og gitarspilling. Og klesvasking.

God kveld og helg ønskes herfra :)

Back