• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Andenes

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Har gått helt av skaftet siden det er sommer og tatt to dager fri. Bruker dem til å sitte her og vente på at været skal bli godt nok til at hvalbåten skal kunne komme seg ut. Igår var det sol og så lite vind at folk ikke trengte gå foroverlent. Det så ut til at sommeren kom hit igår: folk satt i t-skjorten i solveggen og smilte til sola og det var uteservering.... men det holdt ikke til at båten kom seg ut.

Ha en god en alle som ligger værfast.

God morgen fra Tjøme. Egentlig kunne jeg tenkt meg en løpetur, men er usikker på om ankelen er helt klar etter et relativt fersk overtråkk. Uansett får vi huset her for oss selv de nærmeste dagene, så da kommer noen venner over på middag i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Ymer Viking og SK803. 1 uke fri fra jobben som skal tilbringes i London/området rundt. Får bruke wifiet til noe fornuftig og prøve å finne ut hvordan jeg kommer meg fra Heathrow til leiligheten vi har leid.

God fredag alle sammen! :)

God morgen fra Mallorca nærmere bestemt port Alcudia - med godværet på topp - sandstranda som er mange kilometer lang - er klar for charterfolk fra ulike land.

Men vi tar turen ned til Palma for å besøke barn og barnebarn som bor på øya og trives med det.

Ha en flott dag og en fin helg.

Jan

God morgen fra Snillfjorden! :)

Fredag og helg igjen. Her bys det på skyet opphold med fare for noen regnbyger i følge TV 2, men skal visstnok bli greit vær i kveld og i morgen. Her er det en rolig morgen, frokosten er unnagjort og den firbeinte gjesten har fått full service denne morgenen og tusler nå rundt utendørs. Fikk spottet EY103 i morges før skyene så klart spolerte EY151 og EK203.
I dag tar naboen fatt på sommerens første flytur, DY tar herskapet mellom TRD-TOS kl 11.15. Spent på hvilken reg som flyr de oppover, nåvel det finner en vel utav. :)

Ha en fortreffelig dag forumister!!! :D :D

God dag fra Akersgata. En utepilstur i går sitter i kroppen, men det er jo rolig her, så går greit å få karret seg gjennom dagen på et sommerstille kontor.

Ser ut til at D2 i dag har en fin reportasje fra Islay, så da må det skaffes.

Ellers er det ikke meldt så bra vær til helgen, men det er greit, jeg skal stort sett pakke og rydde litt...

Ha en fin-fin fredag, med eller uten hvalfangst !

God ettermiddag fra Forus,
Her det regnbyger i øyeblikket.
Om litt er arbeidsuken over for denne gang.
Tross regnbyger satser jeg på en tur på fjorden for å prøve fiskelykken i ettermiddag/kveld.
Så er det helg.
Ha en fin dag og god helg Forumister.

Back