• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God 10 oktober!

Begynte nesten å stresse. 1647-1722 flytoget fra Lysaker, og så fly 1800. Såklart fungerer ikke strømtilførselen helt. Taxi.

Elendig taxi sjåfør, trodde vi skulle krasje flere ganger. Sa det til ham også :p God ordning av flytoget å gi taxi.

Fast track nesten mer som track, ehehe. Neida, gikk fort pga. kun folk som reiser mye (tydeligvis kun menn).

Så blir flyet til SVG forsinket, ny tid 1820. Tipper det blir enda mer forsinket, ikke på gate enda. 1915 flyet ser jeg også er forsinket, merkelig nok.

Morsom slutt på en laaang dag (fortsatt jetlagget og våknet uthvilt 0445). God helg!

Enda mer stas ble det da han pakket ut en iPad mini i bursdagsgave. Helledussen hvor fort tida går. Poden er allerede 6

Dagens ungdom. Da jeg var 6 fikk jeg..... sikkert Lego. iPad Mini hadde jeg ikke før jeg var nesten 30 :old

God kveld herfra. Ferien går mot slutten, og en bør kanskje begynne å snu døgnet snart. En generalprøve blir å møte moderen på Jessheim klokka to på lørdag ettermiddag.

Ha enn god en :)

Dagens ungdom. Da jeg var 6 fikk jeg..... sikkert Lego. iPad Mini hadde jeg ikke før jeg var nesten 30 :old

Da du var 6 var vel neppe iPad tiltenk. Ja det var vel bare så vidt røyksignalene var oppfunnet da? :stir

Da du var 6 var vel neppe iPad tiltenk. Ja det var vel bare så vidt røyksignalene var oppfunnet da? :stir

Tja, du husker sikkert mer fra 1989 enn det jeg gjør. Det mest high-tech vi hadde i huset da var vel VHS-spilleren ^_^

Back