• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'morgen med maaneformoerkelse

Jeg var oppe kl 0420 i natt for å overvære den spektakulære måneformørkelsen og prøve å forevige den med mitt nyinnkjøpte kamera. Men jeg måtte tasse småhutrende til sengs igjen med uforrettet sak da det var overskyet.

Nok en sorgens natt for Knut Jørgen Røed Ødegaard og hans venner. :lol:

Yo Nick - Opp 04:20 for å ta bilde av en måneformørkelse? Kan du ikke bare ta et bilde av skallen din i skyggen da? :colgate:

God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Hoi, nå er det fredag ettermiddag allerede , ukene går altfor kjapt unna.
Her i sørvest er været utmerket ute til å være inne i fortsatt.
Det er godt at plenen for vann!
Ellers la jeg merke til på returen over fjellet igår ettermiddag at forbausende mange fjellvann er isfrie eller har lite is så langt på vinteren vest for vannskille.
Ser ikke ut til at det er for mye snø i fjellet heller.
Vel etter en travel uke igjen er det tid for helg og forhåpentligvis litt bedre vær som kan borge for en fjelltur på ski og skaffe seg litt energi for en ny uke.
Ha en god helg alle forumister.

Nå har jeg ferie, men håper og tror det fortsatt er Torsdag ;) Jeg hadde en fin dag i København igår, så det blir noen spennende uker på pinebenken iforhold til fremtiden.

God aften folkens!
Atter en kveld jeg skal tilbringe på MJF, kun 8 dager igjen til jeg tar helg... :8:

Det blåser ganske godt her oppe i kveld, heldigvis en gunstig vindretning for oss da! Et par varmegrader men rett som det er så fyker snøfillene forbi vinduet her!

E!

God lunsj fra Chicago. Morgenen har gått med til bilvask, veterinærbesøk, telefonintervju klokka 1330.

Ellers er det litt varmere i dag. "Bare" rundt -8..

LN-MOW, er det Brann på noen TV kanaler i dag??

Note to self: Kjoep lottobillett foer fredag ...

The Mega Millions jackpot for the next drawing
is estimated at $270 million.

God kveld,
Her er det også fredags følelse, siden det her også er fri i morgen. Deilig, har ikke hatt en skikkelig fridag på lang tid.. Straffen for å ha spesialkompentanse er mindre fritid...
Snuppa har lagt seg, og som vanlig måtte vi lese litt i dag også. Men valget på lesestoff var litt spesielt (men dog gledelig for far) siste utgave av "flynytt" og "airliner world" måtte gjennomgås av en ivrig treåring sammen med pappa...

God kveld (og helg)

S

spikeid liker ikke oss som bor i USA...saa derfor har han sin egen maate aa oenske "god Morgen" paa

Back