Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Ris. Klar for en økt på bryggekontoret med mye papirarbeid. I ettermiddag/kveld fyller vi Frogner kirke med kunder og samarbeidspartnere for å la Sølvguttene gi oss en timenes den beste stemningen. Ha en flott torsdag du også.
God torsdag fra Ao Nang!
Hadde tenkt meg ut på Railey men værvarselet er litt usikkert for ettermiddagen. Nå på formiddagen derimot kan jeg ikke klage!
Ha en fin dag alle sammen!
![]()
Litt tidlig for det, sto opp for en time siden. Så foreløpig vanlig milkshake. Innholdet kommer derimot til å forandre seg i løpet av dagen!Den ser lekker og fetenede ut.
Hva er det i mixturen mon tro? Baileys med kaffe og krem?
God ettermiddag fra et hotellbasseng på andre siden av bukten. Ingenting som tyder på uttrykt her... [emoji60]God torsdag fra Ao Nang!
Hadde tenkt meg ut på Railey men værvarselet er litt usikkert for ettermiddagen. Nå på formiddagen derimot kan jeg ikke klage!
Ha en fin dag alle sammen!
![]()
Værmeldingen slo definitivt ikke til idag nei, var strålende vær hele dagen! Er meldt regn/tordenvær hele uka på yr så da blir det nok en hel uke med solGod ettermiddag fra et hotellbasseng på andre siden av bukten. Ingenting som tyder på uttrykt her... [emoji60]
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Jæjææææ ... straks igang med arbeidsuken .. fire dager på før det blir tre dager på.
Akkurat booket årets første ferie .. blir en splitterny ferje fra Holland America rundt i Kariboen andre uka i januar. Blir absolutt ikke feil selv om det ikke blir St Maarten denne gangen. Blir vel å fly Spirit ned tenker jeg. 34 daler er greit selv om koffert kommer i tillegg.
Ser ut til å bli en solig dag!
Mønstrer på i SJU?
Blir nok fin tur, hva heter skuta og hvor går den?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.