• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle forumister. I dag blir det heldagsmøte på Oslo Plaza med forhåpentligvis en bedre lunsj på toppen. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!

Her blir folk tregere og tregere om morran, bare EB som er på hugget, kan det være fordi det snart er helg?

Uansett - ha en fin nest-siste-hverdag-før-helg-dag !

....og om litt er kaffen klar.

God morgon :)

Stjerneklart og kaldt på FBU. Friskt å spasere til jobb i dag og :)

Varm kaffi på plass, og klar til dagens arbeidsoppgaver.

Ha ein varm dag alle saman! ;)

God morran folkens!
Sitter her og leser til nami prøve senere idag...
Det perifere nervesystemet :(
Jaja snart helg :) Ha en bedre dag!

Good morning people!

Idag er det en hel dag med ledelsesundervisning.. må vel til det!
Ellers er det klart høstvær i Trondheim, og alt er klart for RBK-kamp ikveld;)

Ha en fin dag!

God morgen fra MJF!

Det regner så hardt at vannet som treffer asfalten kommer opp igjen før det renner i strie strømmer . . . God deg å jobbe inne med andre ord :)
Skal nå jobbe 7 dager i strekk før jeg igjen får noen velfortjente fridager. Passer bra da min bror, bosatt i Örebro, skulle komme på høstbesøk med sine barn i slutten av neste uke!

Ha en super dag folkens!

E!

God morgen fra Sjursøya. Her er det ukens siste arbeidsdag, før turen går i morgen tidlig til LCY, og en en helg med øl, morro og NFL-kamp på Wembley.

God morgen fra Stavanger! Bare en kjapp skumlesning av forumet før jeg setter meg i bilen og kjører til en av våre leverandører for en et halvdags "Seminar".

He en bedre dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Da er man på plass på kontoret etter å ha prøvd seg på kollektivtrafikken i morges….hvilket betyr reisetiden blir dobbelt så lang som vanlig. Nå er både Excel og Power Point fyrt opp, så det er det bare å komme i gang med å produsere noe. Ikveld blir det ut på en middag. Ha en fin dag

God morgen fra LIS

Nok en natt med kraftig vind, men solen skinner nå utenfor, så tempen skal vel bli helt grei i dag.

Nå er det snart på tide og sette kursen mot TAP HQ og en ny dag på skolebenken. Blir vel siste normal dag, da det er "eksamen" i morgen. Så det blir vel å ta en gjennomgang av notatene i ettermiddag.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

God morgen fra Krs!

Ikke så værst vær her i dag, men man har jo ikke blitt for godt vandt i det siste!

Ikke så værst heller at det allerede er torsdag. Blir kontordag litt lenger enn det vanlige i dag. Jr er hos farmor til i morgen, så i kveld blir det fred og ro!!

Ha en bedre dag, forumister!

BF:cool2

God formiddag!

I og for seg en krrap morgen, med første gangs levering i både barnehage og på skole, samt tre kvarters biltur til jobben. Men været er i alle fall grande.

Legger ved et bilde av utsikten min på Fornebu. Bygget er mye større enn begge BU-hangarene tilsammen.

Ha en fortsatt strålende høstdag!

2965772055_79a51a6a62_b.jpg

god formiddag fra Asker.
Hjemmekontor i dag - med noen skikkelig kjedelige excel-oppgaver. NOEN må gjøre det, og i dag ble denne noen meg... Startet dagen med levering i barnehagen, og så levering av Mondeoen for å få satt på vintersko (ja, jeg er en latsekk som ikke gidder å gjøre det, og støtter meg på Adam Smiths "loven om komperative fordeler" når jeg setter ut jobben til noen andre), etterfulgt av en god løpetur rundt i Asker og hjem til varm dusj. Det er kjølig der ute (batteriet på iPoden var så kaldt at det ikke ville gi strøm de første 20 minuttene av løpeturen... Nå fyres det i ovnen mens mer og mindre spennende oppgaver utføres.

God formiddag fra Haugerud/Alnabru, holder meg rolig i dag, fått influensa og skit, så har måtte være borte fra jobben i dag...:(

Men håper å være frisk til lørdag i allefall! :)

Ha en flott dag videre foruminister!

En god morgen fra Kristiansand, her begynner ikke skolen før 12:10 på torsdager. Noe som passer et B-menneske som meg selv meget bra.
Ingen konkrete planer, litt PPL-teori lesing etter en god flytime i går. Og fotballtrening når mørket senker seg.

Ha en riktig god dag!

God formiddag fra Lilleaker,
Da er det tid for en kjapp lunch.
Dagen startet så tidlig som 05.15 hjemme i Tananger på vei til fygeplassen for å ta SK4002 og LN-BUE over fjellet i morgentimene.
Mørketiden er over oss for fullt nå på denne tiden av døgnet , men en svak lysblå stripe kunne observeres i øst ved landing OSL.
Trivelig og snakkesalig skipper på flighten denne morgenen som fikk smilet frem hos trøtte medborgere.
Mattid, returen tilbake over fjellet går senere på ettermiddagen.
Ha en fin dag alle forumister.

God ettermiddag fra Nærsnes. Det ble sent i natt. Ikke i seng før nærmere 04:00. Mye lesing i manualene på en CD-ROM. Vi skal over på rene Airbus-prosedyrer fra våren, og mye av opplæringen foregår nå i høst. Imorgen blir det avreise til ARN og noen dager i simulatoren. Nå er det en liten pause i studiene. Middagen er bestemt: Det blir Insalata Tricolore. Bøffelmozzarella, tomater og avocado i skiver med basilikumblader over. Tilslutt olivenolje smaksatt med sitron. Sunt og godt. Noe hvitt italiensk i glasset også!:ITA

Ha en fin dag.

Møtet mitt inkluderte en debatt mellom Ola strand og Daniel Skjeldam - kronprinsen i Norwegian imponerte stort. Sympatisk, kunnskapsrik, engasjerende, humør - trønder....(...kjekk var han også!) Norwegian kan se fremtiden lyst i møte hvis den mannen overtar!!!

Møtet mitt inkluderte en debatt mellom Ola strand og Daniel Skjeldam - kronprinsen i Norwegian imponerte stort. Sympatisk, kunnskapsrik, engasjerende, humør - trønder....(...kjekk var han også!) Norwegian kan se fremtiden lyst i møte hvis den mannen overtar!!!

Høres ut som du er forelsket..... ;)

BF:colgate:

Back