• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Møtet mitt inkluderte en debatt mellom Ola strand og Daniel Skjeldam - kronprinsen i Norwegian imponerte stort. Sympatisk, kunnskapsrik, engasjerende, humør - trønder....(...kjekk var han også!)

Tror han er opptatt, EB!

Jeg tror nok han kan sakene sine - men utenfra ser det ihvertfall for meg ikke ut som om han er noen født LEDER. Det er jo også viktig...

God morgen fra Chicago. Kaldt og skyfritt i dag ogsaa, men det skal visst bli 17C i dag..

Her er det ogsaa excel dilling paa gang, RFT med 38 lokasjoner, 3 hastigheter og 2 forskjellige kontraktider. Det skulle bli 6 forskjellige ark med f... 200 celler i hvert som skal ha en pris.

Excel kan du gi til Blitz.. MER KAFFE!!

Det skulle bli 6 forskjellige ark med f... 200 celler i hvert som skal ha en pris.

Hah, slike småark er barnehagenivå:lol:

Et excelark er ikke skikkelig før man har minst 1000 linjer, har brukt opp alfabetet minst en gang og har minst 2 pivot-tabeller:71:

Et excelark er ikke skikkelig før man har minst 1000 linjer og har brukt opp alfabetet minst en gang:71:

....har minst 12 faneark, og koblet sammen med minst 20 andre excel filer!!

BF:cool:

Jeg og kameraten min delte tre-seter med en som jobbet med et Excel-ark på en innenriks flight i Junaiten i sommer.. Fyren satt og jobbet, stille og fredelig, da pc'en hans plutselig fant ut at den ville kræsje.... (Etter at han han hadde sittet der og jobbet en god stund, og sikkert ikke lagret..). En hendelse som ville fått til å komme med minst et lite f**n.. Neida, fyren bare lar maskinen restarte, sier ikke et eneste ord, og jobber fredelig videre når maskinen er startet opp (eller: begynte på nytt med det ha netopp hadde gjort.. Syntes egenlig hele greia var litt artig å se på :p

Ellers ble det en brå start på dagen.. Andre dagen jeg klarer å forsove meg, til tross for at jeg egentlig ikke sovnet noe senere enn vanlig i natt.. flaut, men ikke verre enn at hjula fortsatt går rundt.. Det viktigste her, er tross alt at vi får jobben gjort, og når en har en deadline å jobbe mot, vil jo det egentlig si at om en begynner en time for sent på jobb, så er en enda mer effektiv ;)

Det er grått ute, og bensinprisen på Statoil har klatret fra 10:03 til 12:03..

(Og mitt Excel-ark, går helt til O24, men med en god del tomrom....)

Et excelark er ikke skikkelig før man har minst 1000 linjer, har brukt opp alfabetet minst en gang og har minst 2 pivot-tabeller:71:

Ikke naar man jobber i salg. Da er det en ROYAL PIA. This is NOT what I signed up for :p

Skal dog sies at jo stoerre Excel arket er, jo stoerre er dealen, bonusen og provisjonen ;)

....har minst 12 faneark, og koblet sammen med minst 20 andre excel filer!!

BF:cool:

......og et par-tre ODBC-koblinger mot databser som står litt her og litt der, litt tilgjengelig og litt utilgjengelig.........jeg er glad jeg ikke skal produsere mine dagsverk i excel, tror jeg er mer produktiv på andre områder :D

Hils på den nye prosjektlederen for valg av CRM-system og implementering. Er det rart jeg drikker.

Sitter på Torp og venter på Ryanair til Dublin (for å drikke). Storm i kastene på Irland, og ikke verdens beste vær her heller, har forsinket oss en snau time. Jeg fryktet mer, da jeg sjekket værmeldinga.

Hils på den nye prosjektlederen for valg av CRM-system og implementering. Er det rart jeg drikker.

.

jowser... Akkurat begynt med Siebel implementering her i huset. Prosjektlederen vaar her har lange dager, du... Lykke til ;)

God ettermiddag fra Atlanta. Her er det fridag, og derfor har jeg vaert travel, travel, travel .. ble ogsaa en tur til Det Store Veikrysset for lunch med et par exkolleger og svingte i den forbindelse bortom Dobbins, men det var ingen norske Herc'er aa se ...

Da er det like før det er tid for kvelling her. Innsjekket på sete 13F på morgenflyet til LCY i morgen. En av kun to 2-setere på flyet, så jeg håper det er et bra valg. De er temmelig hermetikkboks disse Avroene med 3+3 seating. Satser på å være på OSL i skapelig tid, så det blir tid til en liten frokost i loungen før avgang.....og selvsagt Go Saints!

Back