Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
G'aften fra Glacier WA. Her er det leggetid etter en god dag med spotting på Everett. Kunne ønsket meg litt mer action, men litt ble det da. Satser på en sen utgave av Freddasbilder når jeg kommer hjem.
Sen hjemreise torsdag. Nok engang med Alaska 737-900ER.
![]()
J***lig rar 737-900ER... visste forresten ikke at BA fløy 787 til SEA, eller er det en delivery?
"God" morgen fra Lillestrøm. Her skal man bare få pusset tenna og kommet seg til tannlegen. Annoying greier. Deretter rettes snuta mot Stavanger, for å gjøre en "live opptreden" i kveld. Såååå... når jeg legger meg i kveld er det påske...
...nesten, for jeg skal en svipptur til California på mandag... men det teller ikke.
Så det er liksom egentlig påske. På en måte
Ha en fin en.
visste forresten ikke at BA fløy 787 til SEA, eller er det en delivery?
Hei fra Dublin!
Her er det klart for en tur inn til byen til St.Patricksday-feiring! Får ønske hickok lykke til i Main i Poker-NM i dag, regner med det er der du skal spille?Får prøve på en fly&øl på Citywest i helgen kanskje??
Ellers pent vær, ca 1500 skjenkeglade nordmenn og poker døgnet rundt. Men noen må jobbe og passe på bøtteballetten, så blir en rolig feiring på meg.
Ha en flott dag!
Kim
Bildet er nok fra en av de flyplassene BA omtrent aldri flyr til, men ganske regelmessig flyr fraNorwegian flyr ogsaa fra denne flyplassen
Hei fra Dublin!
Her er det klart for en tur inn til byen til St.Patricksday-feiring! Får ønske hickok lykke til i Main i Poker-NM i dag, regner med det er der du skal spille?Får prøve på en fly&øl på Citywest i helgen kanskje??
Ellers pent vær, ca 1500 skjenkeglade nordmenn og poker døgnet rundt. Men noen må jobbe og passe på bøtteballetten, så blir en rolig feiring på meg.
Ha en flott dag!
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.