• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en morgenøkt på bryggekontoret før kursen settes mot Hadeland og et par kundemøter. Dagen er over 6 timer lenger/lysere - nyt det/den!

God morgen fra Park Inn Heathrow. Sikkert sovet rundt 4 timer men det er ingen nåde med flight ut kl 6. Får vel ta en dusj og finne en buss igjennom tunnelen til terminalen

G'aften fra Glacier WA. Her er det leggetid etter en god dag med spotting på Everett. Kunne ønsket meg litt mer action, men litt ble det da. Satser på en sen utgave av Freddasbilder når jeg kommer hjem.

Sen hjemreise torsdag. Nok engang med Alaska 737-900ER.

dadd20489e06c1c8481b54a7c412cff2.jpg

Jaja TAP går ut i fra B gate i dagså fikk en strafferunde i Terminal 2 under bakken. Trodde intraeuropeiske flighter normalt sett gikk fra A gater. Jaja Lufthansa fra FRA kom også inn på en B gate i går kveld. Satser på at jeg får litt tid på øyet ombord da man er litt groggy. De burde for pokker meg designa et tog her også som i terminal 5. Men men man kan vel ikke få alt man peker på.

Mornings fra Sandaker. Tåke i denne delen av hovedstaden. Påskefrokost i barnehagen i morges, så en liten forsinkelse før jeg er på Prærien. I kveld skal det pakkes og preppes ski. Ha en fin dag

God morgen fra Kristiansand. Noterer 0 grader, vindstille og klart på Andøya. Tror det blir en fin dag.

Planer for dagen er begravelse (farmor), bilvask (rens) og shopping på Expert ("personalpriskampanjen").

Ha en fin dag folkens

God morgen fra Trondheim
Nok et vellykket Fly & Øl(tm) i bartebyen igår. Alltid like spennenede å møte likesinnede og utveksle tips,historier og drikke øl :) :)

Idag blir det som vanlig full fart på jobb -kvelden minner om en liten Guiness tenker jeg ( det er St.Patricks day ) :drink

Slàinte ;) ;)

God St.Patricks day fra Dublin. Litt jobb nå, så blir det frokost, og så er dagens høydepunkt i gang (nei, det er ikke festen). Blir bra tenker jeg.

God dag fra Akersgata. En del tåke i hovedstaden kan bekreftes. Det drar seg mot påske, det merkes litt på arbeidsmengden - altså litt mindre. Venter på forsyning av ost og sjokolade til påske, hhv Tingvollost (premie) og Cielo i Trondheim. Sistnevnte er best på sjokolade i Norge, mener nå jeg. Planer i dag er ellers å drikke litt øl etter jobb. Ha en fin førpåske-torsdag !

G'aften fra Glacier WA. Her er det leggetid etter en god dag med spotting på Everett. Kunne ønsket meg litt mer action, men litt ble det da. Satser på en sen utgave av Freddasbilder når jeg kommer hjem.

Sen hjemreise torsdag. Nok engang med Alaska 737-900ER.

dadd20489e06c1c8481b54a7c412cff2.jpg

J***lig rar 737-900ER... visste forresten ikke at BA fløy 787 til SEA, eller er det en delivery?

"God" morgen fra Lillestrøm. Her skal man bare få pusset tenna og kommet seg til tannlegen. Annoying greier. Deretter rettes snuta mot Stavanger, for å gjøre en "live opptreden" i kveld. Såååå... når jeg legger meg i kveld er det påske...

...nesten, for jeg skal en svipptur til California på mandag... men det teller ikke.

Så det er liksom egentlig påske. På en måte

Ha en fin en.

J***lig rar 737-900ER... visste forresten ikke at BA fløy 787 til SEA, eller er det en delivery?

"God" morgen fra Lillestrøm. Her skal man bare få pusset tenna og kommet seg til tannlegen. Annoying greier. Deretter rettes snuta mot Stavanger, for å gjøre en "live opptreden" i kveld. Såååå... når jeg legger meg i kveld er det påske...

...nesten, for jeg skal en svipptur til California på mandag... men det teller ikke.

Så det er liksom egentlig påske. På en måte

Ha en fin en.

Bildet er nok fra en av de flyplassene BA omtrent aldri flyr til, men ganske regelmessig flyr fra;) Norwegian flyr ogsaa fra denne flyplassen

visste forresten ikke at BA fløy 787 til SEA, eller er det en delivery?

Kom på en historie jeg mene jeg leste på Flyertalk en gang. En BA-maskin hadde divertet, og flyvertinnen var ikke helt sikker på hvor, men det var nok en ganske stor flyplass, for det stod masse store fly fra Qantas, Emirates, osv. osv. osv. der. Det var Toulouse (Airbusfabrikken).

Ellers god torsdag fra Berger. Av en eller annen grunn kjennes det ut som fredag. Håper bare jeg kommer på innen i morgen at det ikke var fredag, ellers kan det hende sjefen min blir irritert. Og jaggu kom ikke lønna en dag tidligere enn man hadde trodd også.

Ellers ønskes en god torsdag :)

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Regn og vått er stikkordet, men jaggu gjør regnet jobben sin også, så i helgen kan bli første gang siden november at en kan kjøre helt opp til huset. Lite som skjer ellers, men har faktisk vært snakket om en liten Oslo-tur til sensommeren/høsten, så kanskje en skal få flydd litt igjen da.

Nå: Lunsj, litt klassisk fjell-lunsj sådan med flatbrød, spekepølse, krydder og majones. Ha en fortreffelig torsdag. :)

Morn fra Sola. Kan melde om stålende vær og helt vindstille, ja rett og slett nydelig vår vær.
Dagen har gått med til å "løfte" noen saker oppover til de store sjæfer. Ellers fint på jobb.

Ha en fjong dag :)

Hei fra Dublin!

Her er det klart for en tur inn til byen til St.Patricksday-feiring! Får ønske hickok lykke til i Main i Poker-NM i dag, regner med det er der du skal spille? :) Får prøve på en fly&øl på Citywest i helgen kanskje??

Ellers pent vær, ca 1500 skjenkeglade nordmenn og poker døgnet rundt. Men noen må jobbe og passe på bøtteballetten, så blir en rolig feiring på meg.

Ha en flott dag!

Kim

Hei fra Dublin!

Her er det klart for en tur inn til byen til St.Patricksday-feiring! Får ønske hickok lykke til i Main i Poker-NM i dag, regner med det er der du skal spille? :) Får prøve på en fly&øl på Citywest i helgen kanskje??

Ellers pent vær, ca 1500 skjenkeglade nordmenn og poker døgnet rundt. Men noen må jobbe og passe på bøtteballetten, så blir en rolig feiring på meg.

Ha en flott dag!

Kim

Du får hilse MortyBlack om du ser ham :D :D

God torsdag kveld fra OSL, rota meg ut blant B gatene pga en kompis som drar til Trondheim med SAS et kvarter før jeg flyr med Norwegian LN-NGE til Trondheim fra A gatene :-) Neste Oslo tur blir om ca 2 mnd men i mellomtiden blir det kanskje et gjensyn med Nord-Norges fineste by Bodø.

God torsdag kveld fra Sao Tome. Dette har ikke gått helt smooth, men man er i Afrika. Huset jeg hadde leid var uten strøm ihvertfall midlertidig og lå usentralt til. Rømte så til nærmeste vestlige hotelll - slang ut 10 pund da det var det minste jeg hadde av veksel av hard valuta tl denne minibussjåføren. Så var et også amerikansk utspørringsstil i passkontrollen. Men var nok folk utafor gjerdene til flyplassen da TAP landa. Tror det er en stor event de tre gangene i uka de kommer. TAP er forøvrig helt ok.

Hei fra Dublin!

Ha en flott dag!

Kim

Det er man alltids klar for. Røk ut like før boblen, så var passe pissed i går, men i dag er jeg alltids klar for en øl.

Back