Glad torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra 2. kaffekoppen hjemme på kjøkkenet. Snart tar Luigi meg opp de få minuttene opp til jobb og dagens oppgaver. Langåpent på Vinmonopolet i dag - så da skal det vel handles en flaske eller fire. Njuta:-)

God morgen fra Forus og endelig siste arbeidsdagen før 4 uker ferie og det kjennes veldig bra ut. Med en liten nykommer i familien dette året blir det muligens en av de siste gangene vi tar ferie såpass sent? Time will show! Kommet et lite stykke ned i den første kaffekoppen her så det begynner å hjelpe på. Ha en fin dag forumister!

Mornings fra kontoret. Ser ut som det blir nok på Teams i dag også. Pakking og løpetur i kveld.

God morgen fra Grønland hvor hjemmekontoret nettopp er åpnet. Teams-møtene starter allerede klokken 8, og senere i dag blir det å ta seg til Skøyen for et eksternt møte. Kort arbeidsdag i morgen før kursen settes mot Italia via Zürich for årets høstferie. Ha en strålende torsdag[emoji846]

God morgen fra Riksen. Gårsdagens ERCP ble skjøvet til i dag siden de ville ta MR bilder først. Det er egentlig helt krise for det betyr at jeg må faste og holde meg til flytende kost i dag og det på en torsdag som er vaffeldagen på avdelingen. Det blir hardt å kjenne deilige vaffellukten i gangen uten å få lov til å spise. :cry:

God torsdag fra et sykehus noen trikkestopp ned fra der 384 befinner seg. Her er man fastvakt i dag, men virker som en grei pasient iallefall. Ha en fin dag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra et IC3(?)-sett på Kalmar stasjon. Klar for fire timers ferd mot Køben, der jeg har en alt for lang connection videre.

Ha en god en :)

God morgen fra Riksen. Gårsdagens ERCP ble skjøvet til i dag siden de ville ta MR bilder først. Det er egentlig helt krise for det betyr at jeg må faste og holde meg til flytende kost i dag og det på en torsdag som er vaffeldagen på avdelingen. Det blir hardt å kjenne deilige vaffellukten i gangen uten å få lov til å spise. :cry:

Kan vel få de til å legge av noen vafler til deg?

God morgen fra kontoret hvor kaffe #2 er unnagjort og litt sosialisering med kollegaer. Var ikke hjemme på Knausen før 0100 i går så svømming utgikk med stor glede. Fantastiske dager i AMS, men disse konferansene er faktisk litt toppidrett. Man står opp 06.30 og deretter går det i ett til man legger seg brisen rett etter midnatt uten å ha slappet av ett sekund. Ja ja.. Snart helg.

Fru S skal på tennis-turnering og har berstil pil pil scampi til kvelds, så da blir det vel det.

God morgen fra Parkveien. Deilig, skarp høstmorgen, men forstatt så forkjølet at det ikke blir trening i dag heller. Straks ut på en liten møteturne. Ha en bra torsdag.

God Fårikålens dag fra Lommedalen. Den årlige kontrollen hos tannlegen er alt gjennomført. Null-hull. Nå skal det gjørs forbedringer på sengen bak i VW bussen. Den skal heves 4 cm så den går mer i flukt med setet foran når det er slått ned. Dette gir også ca 5 cm større høyde på lasterommet under sengen. Et par andre forbedringer skal også gjøres. Så skal skuffeseksjonen settes inn og kjøleboksen monteres på toppen, da er vi klare til campingtur til Rjukan i morgen. Blir det mer tid til overs skal jeg begynne å montere den nye bakakselen på gamle bilen til kona, en Prius. For 2 foringer x-montering skulle Toyota ha 5300kr, så rundt 6500,- hadde det kostet totalt. Nå fikk vi helt ny, med foringer for 3990,- fra T.Hansen. Den de hadde som korrekt del lignet ikke i det heletatt, men jeg fant en som lignet til en Corrolla og den eneste T.hansen butikken som hadde en slik på lager, var Skullerud, så da hentet vi den gamle akselen på Toyota og kjørte dit, og de er helt identiske. Takk T.hansen for elendig service. Dagen avslutes hos mine foreldre, med fårikål lag og 2 xbursdag, fadern i går og modern til søndag. Nå skal det bookes et hotell rom for neste uke så ut og jobbe.
Ha en fantastisk dag, med eller uten fårikål (men den er best med)

God formiddag/ettermiddag fra Forus,

En grei arbeidsdag i O&G industrien , prosjektet mitt går på skinner og det er bare velstand.
I kveld møter i FMS som også går veldig greit. Spennende tider hva som bevilges over Stats -, Fylke- og Kommunebudsjettene for neste år til museet.
Ha en fin dag

God dag fra Gaustad. Gjester fra UK på kontoret i dag, som skal kurses og underholdes.

Siden været er så bra satser jeg på å rekke å slepe dem en tur opp til "toppen av bakken". Om det blir Holmenkollen eller Frognerseteren. Satser kanskje på det siste. Da får man både øl og utsikt. Så er det mer øl og mat i kveld.

Blir stadig forundret over tilgjengelighet i billettklasser hos SAS. Skulle booke en enveis hjem fra CPH om 2 uker. Midt på dagen flighten (favoritten) med CRJ900 (den også) prises ofte veldig høyt. Nå var det 1938,- i GO og 3341,- i PLUS. Det er jo no-go så det suser. Men så sjekker man for poeng og da er det plenty ledig i PLUS for 10.000 poeng med sånn derre "Fly-banana-dingdong-premium". Makes no sense but I like it.

Ha en best torsdag

Last edited:
G’morgen, ja .. Her har værgudene begynt oppmykingen for Helene, som vil gjøre sitt inntog til natten. Håper hun fortsetter å dreie til venstre, men vi får utvilsomt heftig vind og veldig mye vann uansett. Dama er ei skikkelig brei dundre ..
Men løse gjenstander er sikret og vi vil klare oss fint selv om vi mister strømmen en dag eller to. Så lenge vi ikke får et tre i hue selvfølgelig ..

Men i mellomtiden må det jobbes likevel.

God midt på dagen fra gjemmekontoret.
Siden de trakk feil tall i vikinglotto i går må man jobbe i dag også. Maaaaakan....
Heldigvis ikke en av de travleste dagene denne uka, så jeg synes at litt bedagelighet har jeg fortjent.
Eneste frikvelden denne uka i dag. Så det så!
God torsdag ønskes.

Hey Sud, hva het den kaffekanna som var så rolls royce? :)

Stemmer det Åttern sa.. Gled deg. Kaffe er vel det eneste man kan dytte i seg maks av, og får man it det lille fettet som mikrofilterne fjerner så er det innertier. Blir virkelig god kaffe av den. Man "sparer den inn på 40 kopper på Kaffebrenneriet osv. ^_^

Back