Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tidligere hadde de is også, det var saker. Den kantina hadde vært perfekt om det ikke hadde vært for at flere enn de jeg selv har invitert har tilgang. Mye folk der."LILLESTRØMLING INBOUND!!!!"
Ikke vet jeg om de ansatte i loungen på BCN hadde fått nøyaktig den meldingen på skjermen eller om det stod på Esperanto. Men... de var forberedt som søren. Klokelig hadde de ryddet vekk cavaen og så... tårene presser på... de hadde satt frem pølser i brød!
View attachment 58630
Lykken er grenseløs. Åjåjåjåj.
Og ikke bare "har'em kølle i kano" i kantina. Jeg skal også hjem til prinsessa. Via Frankfurt så klart.
Blir ikke bedre torsdag enn dette!
Is hadde de fremdeles. Masse folk men som regel ledige småbord om man tar skarpt til høyre etter inngangen.Tidligere hadde de is også, det var saker. Den kantina hadde vært perfekt om det ikke hadde vært for at flere enn de jeg selv har invitert har tilgang. Mye folk der.
God dag fra FBU. Litt admin på morgenen, så er det møte nå. Tidlig avgang da jeg skal hente ut en leibil borte hos Radisson Blu og deretter ttur til medisinmannen også pushe konas komforsone litt i alpint. Om 24 timer sitter jeg i kantina på CPH og jobber litt på vei mot Toronto. Ingenting er som helgetur i minus 17 grader.
Dersom noen har en privatadresse i USA de kan låne ut så jeg kan bli medlem i AAA er det bare å sende PM. Er faktisk endel billigere hotell rundt om i USA med det. Hilton og Hyatt godtar NAF, men Mariott Bonvoy krever amerikansk/kanadisk medlemskap.
Hei fra Skaun!Tidligere hadde de is også, det var saker. Den kantina hadde vært perfekt om det ikke hadde vært for at flere enn de jeg selv har invitert har tilgang. Mye folk der.
God dag fra FBU. Litt admin på morgenen, så er det møte nå. Tidlig avgang da jeg skal hente ut en leibil borte hos Radisson Blu og deretter ttur til medisinmannen også pushe konas komforsone litt i alpint. Om 24 timer sitter jeg i kantina på CPH og jobber litt på vei mot Toronto. Ingenting er som helgetur i minus 17 grader.
Dersom noen har en privatadresse i USA de kan låne ut så jeg kan bli medlem i AAA er det bare å sende PM. Er faktisk endel billigere hotell rundt om i USA med det. Hilton og Hyatt godtar NAF, men Mariott Bonvoy krever amerikansk/kanadisk medlemskap.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.