Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for dagens møter i Vestfold, Buskerud og Akershus...godt å komme seg litt ut av storbyen også. Ener fortsatt at vi savner en hel del varmegrader i - særlig i forhold til i fjor. Ha en bra tirsdag der du er.

Morning fra noen og 30-tusen fot.
LH499 til FRA sete 1A.

Kjempe boarding opplevelse. Dette kan LH.
At de ikke hadde en eneste flaske med Rose bobler ombord var en minus men med tanke på siste 10 dagers inntak av ildvann så var det egentlig helt greit. Appelsin juice funker fett nå.

Ha en fin dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Her sitter jeg og drikker espresso og venter på elektrikeren som skal fikse noe i hybelen. Må ha den ut på markedet igjen, så greit å sørge for at den er i tipp topp stand. Kanskje jeg får klemt inn en løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Prærien. Var i Bergen i går og i kveld blir det Stavanger. I mellomtiden skal jeg prøve å få tatt noen vaksiner, bilder av bilen som vel bør selges før ny ankommer i juli. Aller først litt trening.

Morn fra T-banen retning Oslo. Blir kursing i sentrum både i dag og i morgen så litt ny kunnskap kommer på plass. Satser på en sykkeltur til Bekkestua i kveld så de kan fikse bremsene på doningen, er ganske unødvendig at de skriker og bremser når jeg ikke trykker inn bremsen.

God morgen fra Vettakollen. Russetiden for shipping-gjengen hadde en fin kick-start i går som man kjenner på kroppen. Da er det lov med en litt sen morgen før man tar seg en laaang svømmetur. Dette fører vel til at man havner i pluss eller på legevakten. I kveld er det bare to arrangementer så da blir deg ikke så sabla sent..

God morgen fra Trondheim!

En dag som er fylt til over kanten med møter, til og med utover kjernetid, skrekk og gru. Ikke at jeg bryr meg så mye om det siste, for jeg pleier ikke å forholde meg så mye til kjernetid uansett, spesielt tidlig om morgen.

Ha en flott og sommerslig dag!

God tirsdag fra Glasgow's Upper Deck Lounge.

Det er på tide å komme seg på jobb igjen, har heldigvis en skikkelig flymaskin på første strekket over Atlanteren, en Delta 757. Så tar jeg inn på TWA hotell noen timer på JFK får turen går videre i natt østkysttid.

Ha en finfin tirsdag folkens :)

G’mooorgen! Plussgrader har vi nok av her, kan godt sende dere noen. ;)

Etter at FR24 uten forvarsel stengte ned Windows-feederne sine, har jeg gått til anskaffelse av en Raspberry Pi og fått meg et brutalt møte med Linux. Forstår fortsatt minimalt, men har ved hjelp av fr24-forumet og litt prøving og feiling fått det til å funke. Har også fått lagt inn feed til Flightaware, så nå har jeg høvdingkonto der også. Det var dagens nerdeøyeblikk.

Ellers er det nok en fridag og i kveld skal jeg ned til by’n og se The Musical Box - et meget bra Genesis coverband. Du vet man begynner å bli gammel når man går og ser coverband fordi ekte vare har gått av med pensjon. Velvel, det skjedde vel med Mozart og Beethoven også ....

Ha en fin dag og hold dere varme.

Etter at FR24 uten forvarsel stengte ned Windows-feederne sine, har jeg gått til anskaffelse av en Raspberry Pi og fått meg et brutalt møte med Linux. Forstår fortsatt minimalt, men har ved hjelp av fr24-forumet og litt prøving og feiling fått det til å funke. Har også fått lagt inn feed til Flightaware, så nå har jeg høvdingkonto der også. Det var dagens nerdeøyeblikk.

En liten hack der er å kjøre dump1090 med --net i windows og deretter flightradar feeden i WSL (Ubuntu på windows). Da klager ikke fr24 ;)

Du vet man begynner å bli gammel når man går og ser coverband fordi ekte vare har gått av med pensjon.

Genesis er vel ikke mer pensjonister enn at bandet til han ene skal varme opp for han andre bl.a. i Bergen i sommer?

Minnes for øvrig i gamle dager på det ofisielle Status Quo-forumet, i coverband-underforumet, der krangelen gikk om hvem som var mest autentisk pga. riktig/feil strengetykkelse på gitaren. Oh, well... :rolleyes:

God tirsdag, forresten :)

Ryggen jamrer etter natt nr.3 på sofaen, det er 28 grader på soverommet så der kan man ikke sove... Meh.

God Tirsdag! :)

Genesis er vel ikke mer pensjonister enn at bandet til han ene skal varme opp for han andre bl.a. i Bergen i sommer?

Sant nok, men det er jo solomateriale. Bandet er lagt ned, i likhet med mange andre gamle helter.

Så Pink Floyd-trommis Nick Mason med venner spille materiale fra tiden før Dark Side of the Moon nylig, og det var jævlig moro. Og det høres jo ikke akkurat ut som 50 år gammelt stoff.

Her i Atlanta har vi også et PF coverband som virkelig kan sine saker. Godt ungdommen holder musikken levende.

Nydelig tirsdag fra Oslo. Her er en ute å morsjonerer og har spassert fra Bryn. Passerer snart 10k steg. Har dog hatt to pitt-stopp for påfyll av fluidium på vegen ned hit :D
Sentrum next.
Ha en fin fin tirsdag :)

En liten hack der er å kjøre dump1090 med --net i windows og deretter flightradar feeden i WSL (Ubuntu på windows). Da klager ikke fr24 ;)

Joa, men det er egentlig fint å kunne pensjonere laptop'en jeg måtte kjøre for å drive den. En liten pi-boks tar mye mindre plass og krever mindre ettersyn.

Back