• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. På tide å komme i gang med arbeidet igjen...men først må jeg komme meg til OSL hvor en 737 tar meg nordover til dagens møter. Ha en bra tirsdag du også.

God morgen fra Snillfjord. :)

Månen lyser på himmelen og været later til å bli greit det også. Her er man oppe og klar for arbeidsdag 1/2 denne uken.

Etter jobb skal det ryddes litt i hjemmet før dagen nok rundes av med Champions League på TV.

Ha en fortreffelig en. :)

Mornings fra trikken. Her holder vi oss de skjorter i lyse blåfarger, men med en og annen variasjon i rutene eller stripene. Får vel jobbe litt etterhvert også. Ha en fin dag

"God" morgen fra det Sørlandske!
Kan ikke si at jeg kan huske at jeg har bestilt mer snø! Men her snør det altså! Håper absolutt at dette er vinterens aller siste krampetrekninger. For nå er jeg lei snø og kulde!

Sov elendig i natt i tillegg så ikke den beste starten på en travel dag. Både møter og oppgaver står i kø og det er mange baller som skal landes.

Jaja. Det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker!

God uke! Enda godt den bare har 4 arbeidsdager!
Snart helg?

God tirsdag fra Oslo. På tide å jobbe litt igjen. IKEA i kveld. Hvorfor må jeg det da? Jaja. :rolleyes:

God morgen fra Gaustad. Er visst kontor igjen, og før det har jeg veid meg og målt meg før helsehelvete skal begynne. Statusen er klar - jeg har aldri i mitt liv vært så feit som akkurat nå. Ikke med særlig margin, heldigvis, men tydelig at det trengs litt action for å få tilbake sommerkroppen 2015.

På oppsiden fikk jeg endelig Lifetime Gold kort fra SAS i går. Elefanten lurer på om det betyr at han får Lifetime Sølv.

Ha en fin en

Morn fra Bergen.

Hverdagen kom brått og brutalt tilbake.
Dvs ingen ting spesielt å gjøre på.
Bare mye jeg burde gjøre men det er en annen sak.

En uke til jobb igjen så jeg tar helg inntil videre.

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoy tirsdag fra Sola. Også her er hverdagen tilbake i form av kontortjeneste.
Heldigvis rolig oppstart hittil. Så skulle jeg ha fått booket broderen sin CT, så jeg skulle fått tatt den telefonen til CT gjengen, men tror jeg utsetter det til litt senere ut i uka.
Ha en bedre tirsdag! :)

Da var vi igang med nok en arbeidsuke. Men først var jeg ute og bygget en 'mur'. Vi må jo alle bidra til fellesskapet.

Sol og fint og det spås 25 varme. Altså ingen fare for sne.

My sympathies til Fnate, men har du vurdert strekkbenk? 10 cm til, og BMI'en burde være innafor. :up:

Aften.

Då var påska over. Avslutta den med ein god forkjølelse, så turen TOS-BOO-TRD-BGO-SVG i går var rett og slett hard. Kjentes ut som hovudet skulle sprekke under ascend og descend -og ikkje nok med det, så fortsatte forkjølelsen i dag -med andre ord ein mindre god start på arbeidsveka. I dag blei det senga. Håper på rask bedring, og klar for kontoret i mårra.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back