Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Fri, ferie, ingen store planer...skulle i dag egentlig oppdaget Bologna - men det kommer nok flere muligheter til å oppleve Italia. Tenker det er på tide med nok en mokkabønne eller tjue...

Morn fra havet.

Siste nattevakten er snart unnagjort.
Litt søvn før det blir noen timer jobbing i ettermiddag og kvelds chopper til land.

Så blir det full panikk på planleggingen av gave innkjøp.
Same procedure as every year.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Forus. I gang med siste vakta før det blir fri til et stykke ut i romjulen. Kaffe i koppen og godt er det. Blir vel å pakke bag'en i kveld for biltur på onsdagen. Ha en fin en!

God morgen fra Hvalstad. Hjemmekontor og juleforberedelser skal kombineres i dag. Og siden kona er hjemme er det vanskelig å snike seg unna. Dog er jeg kommandert ned på Ikea etterpå, men satser det går effektivt all den tid jeg er der alene. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Her er en i gang med andre kopp kaffe, og det betyr at her var det sove-lenge-dag i dag. Ikke de store planer for dagen da alle forberedelser til lille-julaften selskapet er ferdig.
Så ha en glitrende flott dag der ute :)

God morgen fra Orkland.:)

Her har man satt frem 3 store sekker med tomflasker, og handleliste for de neste 8 dagene er på plass. Dermed bærer det straks ut døren for årets siste slag om julehandelen 2020. Vel hjemme skal man avlegge naboen et kjapt besøk for bytte av gaver, og deretter kan vel faktisk julefreden senke seg her i hjemmet.

I ettermiddag skal det definitivt flys litt, og så får man se om den grønne busken kan få komme frem fra dvalen.

En fin fin en ønskes.:)

Her har man satt frem 3 store sekker med tomflasker,

Ikke noe personlig mot deg, men jeg skjønner ikke hvorfor folk sparer opp så mye tomflasker før de panter?

Her henges en tom bærepose på en knagg, og så fort den er full, settes den i gangen. Neste gang jeg går på butikken, blir den med. Alternativt slenges baki bilen, og blir pantet neste gang jeg er på butikken med bil, men nå driver jeg ikke med sånn bilkjøring om dagen. Da panter man kjapt og effektivt og slipper å stå der med søplesekkene sine og lage kø ;)

Forøvrig god torsdag fra gjemmekontoret. Fortsatt nok å drive med. Nest siste arbeidsdag i år.

Ha en god en :)

Hei fra knausen.. Dragen er på bortekontor og jeg slafer foran peisen med arvingene. Snart kommer vasketeamet så da forlater vi huset for en lunch på Sjøflyhavna og litt shopping.

Nå er reise-savnet ganske sterkt tilstede..

God tirsdag fra hjemmekontoret!
Teamsmøte med endelig avklaring av arbeidsfordeling de neste dagene er gjort, og nødvdige avtaler om samtaler er gjort, så da kan jeg også si at dagen inneholder en balanse mellom jobb og klargjøring av heimen.

Ha en god dag! :)

God morgen fra marsipanfabrikken! Ikke helt 100% etter oppskriften, men smaken er god og nå venter jeg på at den skal stivne. I mellomtiden må jeg grave frem no' sjokolade ... Marsipan uten sjokolade er som burger uten sylteagurk .. ellerno.

Sol, fint og varmt. Deilig med en t-skjortedag. Nå venter dynga og Costco.

God kveld fra Lillestrøm. Nå tror jeg egentlig at julegavekjøret er over. At jeg faktisk har fått fikset det siste. Det er bra.

Ellers sitter jeg her og ser på TV, sutter på en Aas UTEN (som faktisk er nokså god) og pønsker på alt som jeg burde ha gjort men ikke har gjort.

Sånn går nu dagan

Back