T.G.I.Friday

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Siste arbeidsdag før påskefri - spent på om Oslo blir like behagelig som tidligere år - når det ikke er så mye sne i fjellet og mange blir hjemme. Ingen store planer for kvelden…men mat og vin skal det nok bli. Glad påskestart!

God morgen fra vaskehallen på Vinderen. Stuttgart melder nydelig helg i hovedstaden og jeg har fått utsatt hytta til tirsdag/onsdag. Nå er det hard trening på gang i jobb-studioet og krampe-jobbing før familien har bestilt Pizza og kos.

43e31e5d-2762-495d-8904-7e056b90458b.jpg

God morgen fra Grønland. Våknet tidlig i dag, så dagens nettaviser er allerede lest. Blir en tur på kontoret i dag også, fredagsvaffel frister[emoji846] Ellers er planen bokstavelig talt å børste støvet av motorsykkelen, forsikring og registrering ordnet på nett i går. Kaffe med en kompis i ettermiddag, får satse på at det blir kaffe og ikke noe mer… Ha en finfin fredda!

God morgen fra Yard 2025-prosjektet.

Lange dager og mye overtid på timelisten. Sånt blir det god helg av. Slik går dagen og helgen.

God helg.
67554c7f7ae4b2654406eec3e13dd8de.jpg

FQTV

Goo'morgen fra et regnfyldt Malmö. Morgenkaffen er ved at løbe igennem kanden, alt imens der lægges ny asfalt på vejen. Det er en dejlig duft.

Må i alle have en dejlig fredag. Desværre ikke fra T.G.I Fridays, men derimod fra det lille hjem under indflyvningen til CPH.

Hov. Hvad var det nu klokken var blevet? Det ligner vidst den blev jumbojet ;-) <3

Morning fra Asker. En kort løpetur er unngjort, så blir det litt hjemmekontor med litt sykt barn, mens bilen pakkes for fjellet. Dessuten er det noen som ønsker å snakke med meg. GT foran peisen og moderns ostesouffle i kveld.

God morgen fra Fbu. Var greit å ta seg fra høststorm i Trondheim og ned hit i går. Kom meg gjennom 56 min trim i dag også også blir det litt kontorering nå før jeg henter en leiebil som skal ta oss til Osl i morgen tidlig. Tenkte å kjøpe inn litt båtstæsj også så den kan pusses på neste helg etter USA-tur. Nå er det plutselig minst 9 seter til salgs i C og D, så drømmer om oppgradering.

Glad morgen fra Ris. Siste arbeidsdag før påskefri - spent på om Oslo blir like behagelig som tidligere år - når det ikke er så mye sne i fjellet og mange blir hjemme. Ingen store planer for kvelden…men mat og vin skal det nok bli. Glad påskestart!

Neste fredag får du klinke til med daaaaaaaaai è venerdi!!!

God morgen fra SVG. Her blir det WF til BGO for 3 x 12t natt i helgen.
Innom til opphavet på lunch før jeg tar noen timers blund, deretter jobb.
Ha en flott helg :-)

Lange dager og mye overtid på timelisten. Sånt blir det god helg av. Slik går dagen og helgen.
FQTV

Dæven... litt drøyere vårpuss enn hva vi har på Speedbird 13.

God... nei, vent... FANTASTISK morgen fra Lillestrøm. Her er det siste fridag før Påskeferie! Rett og slett.

Og i ettermiddag rettes snuta - rødsnuta, faktisk - mot vaskeekte Påskeferie. Langhelg med suite og Prosecco. Det blir trippeekstrabest.

Ha en superb fredag

Halloen fra Tønsberg. Nesten sommerlig med 17 grader ute, så da passer det bra å montere den siste julegaven fra besteforeldrene i Tyskland, tipper noen blir bra overrasket over å komme hjem til en trampoline i hagen

Og i ettermiddag rettes snuta - rødsnuta, faktisk -

‘Noen’ kaller vel dette for velferdssvikt, men ok….

G’morgen .. Her skal bikkjer luftes bleier skiftes og søppel dras ned til veien. Så alt er vel som det pleier. Påske? Ha! Men fant noen påskeegg på Aldi forleden ….

FYYYY FLATE, 1E På DY 737 er skikkelig trangt. Blir jaggu smusstillegg på meg selv også etter denne misæren.

Usikker på hva. La Premiere en plass kanskje

FYYYY FLATE, 1E På DY 737 er skikkelig trangt. Blir jaggu smusstillegg på meg selv også etter denne misæren.

Usikker på hva. La Premiere en plass kanskje

Amatør..! Alle vet at hos DY er det 1C eller nødutgang som gjelder.
Eventuelt heller å reise med La Premier.

God fredagskveld fra Gaustablikk. Herlig å endelig være ‘hjemme’ - rart med det når en leier ut primærbolig. Lite snø men det blir alpint i morgen med god værmelding. Ellers står det mye hygge på programmet - for såvidt allerede godt i gang.

Amatør..! Alle vet at hos DY er det 1C eller nødutgang som gjelder.
Eventuelt heller å reise med La Premier.

Evt rad 1-7 sete ABC har vedre beinplass enn DEF siden vestresiden starter lenger foran høyresiden og når man kommer til ca. rad 7 så er de i sync. Så da er det nesten La Premier hvertfall...

Evt rad 1-7 sete ABC har vedre beinplass enn DEF siden vestresiden starter lenger foran høyresiden og når man kommer til ca. rad 7 så er de i sync. Så da er det nesten La Premier hvertfall...

Vet ikke om jeg er glad eller trist over å ikke vie DY-PRO :)

Back