Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og forum før jeg tar den store italieneren til toppen av byen. Satser på ferdig middag når jeg kommer hjem litt etter kommunal tid…og siden det er tirsdag - så kan vel rosévin sesongen åpnes også:-)

God tirsdag fra Erbil. Ferdig pakket så snart er det å sjekke ut å ta en careem til tja flyplassen eller egentlig et sjekkpunkt 1 km unna terminalen men der er det gratis skyttelbuss. Jeg kan ikke forstå hvorfor UD har et reiseråd hit. Joda det er Midtøsten men Erbil er trygt. Største faren er trafikken igrunn og det er neppe det UD advarer mot. Her er det ingen som vil rane deg eller noe som helst, ja sjansen er større for det i Oslo. Av alle land i regionen har Irak stabil sikkerhetsituasjon. Kurderne er veldig vennlige mot vestlige og er vel en av få grupper som takker amerikanere for at de kom i 03. Det muliggjorde selvstyre. Mange kurdere har jo faktisk vært irakisk president og. Så mitt råd er - drit i UD tegn en utvidet forsikring og dra hit.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Klepp. Kaffe, frokost og airpotle er gjennomført. Så nå er det litt hjemmekontorering før jeg setter meg i bilen.

Morn fra Tønsberg. Er visst vaffelens dag i dag, så høres ut som om jeg har planene klare. Ett stykk elsykkel ble kvitt piggdekk i går og i dag må den vaskes, avfettes og smøres så er den klar etter vinterens herjinger

Morn fra Bergen. Egentlig lite å melde fra denne byen jeg har lært meg å til en viss grad leve med. Heldigvis ikke mer enn nødvendig.

Mornings fra Asker. Straks klart for avreise for skole og jobb. Siden eldstemann kom hjem fra hockeytrening med knekt kølle i går, så blir det anledning til å bruke både tid og penger på det. Eneste som er sikkert er at det aldri er salg, nå man trenger kjøpe en. Ha en fin dag.

Joa, men litt ugunstig å diskvalifisere meg selv fra å kunne reise til USA på ESTA
Det diskvalifiserte jeg meg for 10 år siden med Irantur før regelverket ble kjent...

Tjena fra kontoret.. Ganske pjusk i natt og ønsket jeg hadde klart å ta en hjemme-dag. Brettet opp ermene og kom meg på treningstudioet hvor det gikk hardt for seg. FruS skal på tennis-turnering så da skal minuset av kalorier ødelegges med Dominos Pizza (billig på tirsdager vettu)

God morgen fra Lillestrøm. Her har man jobbet en god stund fra hjemmekontoret allerede. Så det nærmer seg strengt tatt lunch.

Pakket og klar for morgendagens reise til Montreal, og da med en litt bastard-innredet Lufthansa A350. Det blir spennende.

Ha en superbest tirsdag!

Morn fra Tønsberg. Er visst vaffelens dag i dag, så høres ut som om jeg har planene klare. Ett stykk elsykkel ble kvitt piggdekk i går og i dag må den vaskes, avfettes og smøres så er den klar etter vinterens herjinger

God dag! Min datter har minnet meg på i flere dager at det er vaffelens dag idag, så jeg blir vel pent nødt til å steke noen plater senere. Min sønn ligger på sofaen med litt omgangssyke men pappa får jobbet litt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Forus,
Business as usual , det har vært greit etter travle år og ha vært stasjonær stort sett her på prosjektkontoret siste måneder , men nå begynner det mobile livet litt igjen. Jobbtur vestover sjøen til øya i vest i morgen står på planen.
Satser på at tåken som er her nå forsvinner.
Ha en fin dag.

Hadde liten artig opplevelse med taxien til flyplassen i dag ja. Sjåføren snakket faktisk norsk, hadde bodd fire år i Bergen sa han. Lenge siden han hadde praktisert språket sa han men jeg synes nivået på det var bra. Søstera hans bodde fortsatt i Norge. Så ja verden er global. Nå midair mot Osl, tight transit I Ist er ingen drømmesituajon og særlig med tilfeldig kontroll og alt så ja irriterende ting som tar ekstra med tid.. transit security fasttrack jobba også litt tregt i dag. Var også mye motvind fra Erbil med groundspeed på under 700 km/t i følge ife systemet store deler av turen som gjorde at ja ting tok tid og så attpåtil fjernpark i Ist og.

Last edited:
Back