Glad torsdag fra Ris:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, forum, nettaviser og NRK Stor Oslo før kursen snart settes mot toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. Ingen store planer for ettermiddagen og kvelden.

God torsdag fra Oslo. Våkna med de verste ryggsmertene jeg noensinne har opplevd gitt. Det å stå opp å gå rundt bruker jo å lindre slik jeg prøvde, men dette var så ille at det ble egenmelding gitt. Det ble ikke bedre. Jeg jobber jo i et yrke hvor det å ha vondt der ikke helt funker. Jeg vurderer å oppsøke fastlege eller noe sånn for dette her har jeg ikke opplevd før, det er faktisk krisevondt.

God morgen fra Solli plass. Herlig med noen dager i Oslo. Straks en runde på Barry’s og så blir det nok en dag med litt ærend og hygg med kjentfolk.

God morgen fra kontoret. Kroppen er banket opp i gymmet og neste ukers kaos skal planlegges. Allerede litt for mye jobb-reiser på blokka, men prøver å redusere. Foreldremøte på nye skolen til arving #3 i kveld
og det er alltid hyggelig.

God morgen fra Plaza, Oslo. Frokost er inntatt og en kaffe nytes med utsikt mot sør-øst over byen. Møte starter ikke før 9, så her kan en blomstre litt. På eftan blir det bolaget tilbake til SVG.
Ha en nydelig torsdag :-)

Morn fra RE11, hvor man snart må ut i Sande for å finne buss det siste stykket til Drammen. Det pleier å gå rimelig smooth og det er plenty av busser.
Ellers ser det ut til at barnehagen var det som skulle til for å klare å justere vekkerklokken, så i dag fikk jeg faktisk bruk for alarm. Det var deilig

Good torsdag morgen fra Malmö. I dag skal der ikke ske så meget. afslapning, også skal tiden egentlig bare gå de næste 8 dage, indtil man igen har lagt planer om at man skal ud i det blå. Vejret skal nydes her på sensommeren før efteråret/høsten sætter ind.

Klokken har nu passeret 7.47, og vi alle ved jo at JumboJet er en dejlig tid på dagen. Hav en dejlig torsdag <3

God morgen fra heimen. Rolig start på dagen med nyheter, forum og kaffe. Hjemmekontor i dag siden jeg skal til medisinmannen for en liten sjekk. Ble ferdig med planleggingen av høstferien til Spania i går. Måtte nesten slakte kontiene hos både Hotels.com og Radisson for at hotellkostnadene ikke skulle bli helt hinsides. Skal også hjelpe en kompis med litt reiseplanlegging til Thailand i kveld. Finfin torsdag ønskes[emoji3]

Mornings fra kontoret. 50% av dagens trim er unnagjort med sykkel-for-tog til jobb, så da sitter jeg her nydusjet og med en espresso i hånden. Minstemann skal følges opp på fotballkamp, så blir spørsmålet om et par av lagkameratene har skjønt konseptet Fotball, i løpet av sommeren.... Ha en fin dag.

God morgen fra Hotel Magic, Solheimsviken i Bergen. Hotellet her er akkurat innen gangavstand fra sentrum, tar ca 20 min til Torgalmenningen. 9 år gammelt hotell som virker nytt og fint. Dog er rommene litte grann små. Det blir nok litt reiseplanlegging i dag. For 6-7 uker siden dukket Aero Mexico opp med ca 4000,- for billetten, fra Lima til Oslo, med 17 timer i MEX, mellom natt flightene. Så var billettene til den prisen borte i over 1 mnd. For 4 dager siden dukket de opp igjen, så da ble det bestilt. Varianten med bare 1:15 til flybytte i AMS kom på 4070kr så da ble det handlet raskt. Nå er de ikke lenger tilgjengelige ser det ut til. Dermed blir ferien på 46 dager, Avreise 30.12 og ankomst hjemme 13.02. Jeg økte nettopp kreditt grensen på Remember kortet, som jeg egentlig bare hadde for å betale for leiebil, men den ble da brukt opp. Nå er alt nedbetalt, så da kan jeg begynne å booke de resterende flightene. Latam har monopol over sydlige stillehav og til Påskeøya så der er billettene relativt dyre, men har ikke noe valg. SCL til LPB har direkte flighter bare 1 dag i uken, så det eneste som gjenstår er å bestemme seg for 36, 44 eller 50 timer i La Paz og dermed om det da blir 2 eller 3 netter i Lima. Får se om jeg får bestemt meg i løpet av dagen Jeg kan også se på hotell på Fiji og Vanuatu. Der er prisene ganske greie, mot Solomon Øyene der det kom på 2700 for 2 netter på Hotell Honiara. Vel i-Lands problemer som man sier, nå tenkte jeg meg en tur ut. Ha en god dag.
P.S. Hypern, kom deg til ett svømmebasseng med varmt vann, de er beste behandling for rygg vondt.

God formiddag fra Kongsberg.

Tid for litt legebesøk igjen i dag. Startet med en besøk hos diabeteslegen i 10.00 tiden og klokken 1400 er det til for telefonmøte med Riksen. Mellom dette blir det et teamsmøte med jobben.

Så blir det oppladning til den store kampen i kveld. Får håpe at Brann guttene så på Glimt i går og både lærte og lot seg inspirere av det de presterte.

Etter å ha talt opp fem senger (passende), ble jeg ønsket velkommen inn på forumet i morges. Nå litt senere, har jeg fått meg kaffekopp nummer to og er klar til videre dyst. En sjokoladebit ligger også klar.

Så da kan man jo feire at det er på slaget 20 år siden jeg påtraff denne deiligheten under en mellomlanding i Houston .... :)

N803DE.jpg

Back