Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny måned, nytt kvartal:-) Her er kofferten pakket og jeg er snart klar for 3 transportetapper på skinner til Røros hvor det kanskje blir et gjensyn med vi ter og sne. Ha en bra tirsdag du også.

Re: Glad tirsdag fra Ris.

Snart natta fra NYC her. Sovner med utsikt til Fargeshowet på Empire State Building. Ble 15,4 km til fots i dag. Nordre deler av Central Park anbefales. Shopping er for spesielt interesserte om dagen med kronekursen vi har.

God morgen fra L21, det ser ut som det blir lang dag på jobb i dag. Ja, det stemmer det er ny måned :)
Martin! Jeg skal slutte med det Google tullet. Det er bare det at Flyprat er 100 ganger bedre en Google. Det er par forbedringer som Flyprat mangler, og da hadde Flyprat vært perfekt :)
Ha en fin tirsdag :)

God morgen fra L21, det ser ut som det blir lang dag på jobb i dag. Ja, det stemmer det er ny måned :)
Martin! Jeg skal slutte med det Google tullet. Det er bare det at Flyprat er 100 ganger bedre en Google. Det er par forbedringer som Flyprat mangler, og da hadde Flyprat vært perfekt :)
Ha en fin tirsdag :)

Et diskusjonsforum og en søkemotor er vel ikke helt sammenlignbare? Hvilke forbedringer tenker du på?

God morgen herifra. Andre dag en våkner til at Hilde på radioen forteller om ulykke ved Grankrysset... Er det mulig?? Hørtes dog ut som det var ryddet opp igjen så en får vel komme seg innover. Snart onsdag, og da er det allerede halvvegs til helg.

Ha en god en :)

Tidlig morgen fra Trondheim. Kontoring og flytting mellom kontorer og møter hele dagen. One of those days.
Gleder meg til fredagen, flytid!

Ha en flott dag :)

Morn fra OSL

SK 908 landet på tid og det var en tur etter min smak. Det meste av service og måltid passet meg meget bra.

Nå er det turen til BGO som gjenstår så kjøreturen hjem. Der Tenker eg det blir en liten høneblund mens vaskemaskinen gjør jobben sin.

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Hvalstad hvor lunsjen nettopp er inntatt. Hittil i dag er det allerede spilt inn en podcast, men får se hvor produktiv jeg forblir resten av dagen. Solen gjør at man ser rutene trenger en vask, og basert på de to forskjellige høydene på fingermerkene er det liten tvil hvem de to hovedmistenkte er. Men gidder ikke gjøre noe med det i dag.

God ettermiddag fra London. Det traskes rundt og for øyeblikket inntas lunsj. Helt tilfeldig, så sitter det to meget voksne karer (+70) på nabobordet å diskuterer fly, flyselskap og destinasjoner og tydligvis har de begge to meget god peiling, artig.
Ha en fin fin tirsdag :)

Det er oktober, sa'rem.
Det er høst, sa'rem.
Det regner og er kaldt, sa'rem.

#FAIL

1c2383ebeb492abbb7ef107d5b61052c.jpg

.. prøvde meg med et par bilder til Airliners.net igjen, men det er som vanlig ikke bra nok ...

5679603.jpg

Et diskusjonsforum og en søkemotor er vel ikke helt sammenlignbare? Hvilke forbedringer tenker du på?

Her kommer en av de (Har vært veldig opptatt i det siste, men har ikke glemt spørsmålet ditt).

Jeg bruker veldig mye "Today's Posts" når jeg skal se om det det har kommet noen nyheter på Flyprat.
Men jeg savner <To dagers poster> (48 timer).

Det er ikke alltid jeg får vært inne på Flyprat hver dag, og jeg har sett i ettertid (uker senere) at jeg har gått glipp viktige nyheter.
Så derfor hadde perfekt og kunne se 48 timer (to dager) bakover i tid, i tillegg til den som er nå.

På nett har man en "New posts", der er det bare å bla seg bakover. Den skiller også på poster som ikke har vært oppdatert siden sist du var på forumet

Ja, men jeg ønsker og også kunne se de jeg har lest. For det er flere ganger jeg ønsker å gå tilbake til en post jeg har lest og lese den en gang til.

Back