Denslags kan man gjøre hjemme.Kan faktisk ikke huske å ha slappet av så ettertrykkelig på en ferie på lenge. I går gjorde vi absolutt INGENTING. Vi spiste salater (!), drakk prosecco, plasket i poolen, lå i solseng, tok sundowner og hørte musikk på rommet.
Denslags kan man gjøre hjemme.
.
Denslags kan man gjøre hjemme.
Sitter på verandaen med en dobbel ristretto og hører fuglene synge mens Hufsa ligger inne og purker.
But, why?Ville det ikke vært bedre å finne noen man ikke synes er hufsa, drage eller andre beskrivelser?
![]()
Kan vi ikke bare konkludere med at folk har ulike preferanser?.
Hva skal man fylle disse trådene med da? Gledesdreper. Er du en sånn som ødelegger gode diskusjoner med fakta også kanskje :stir
Du har fortsatt mye å lære, gitt ......
Man kan fint fylle opp tråden med mye annet som ikke er kverulerende.
Å kalle partneren min offentlig for nedsettende/mindre hyggelige betegnelser er noe jeg håper jeg aldri lærer, da jeg ikke ser poenget med å dele livet mitt med noen som jeg føler behov for å harsellere med eller være nedsettende med i offentlighetenHvis partneren min føler for å si noe nedsettende om meg for "å være en del av gutta" under en fuktig kveld på byen er meg helt okay, og vi kan gjerne tulle med hverandre på privaten. Han kan sogar skryte om meg, til gutta, på måter som for folk flest er privat, det tar jeg meg ikke nær av i det hele tatt
Men å hele tiden betegne partneren sin for nedsettende i offentlig rom (forum er jo som å stå å rope på torget for fremmedfolk), det forstår jeg ikke - og håper jeg aldri kommer til å forstå. Betegnelsen "drage", er noe som jo er populært her inne. Tolker det som at folk synes kona har et eksplosivt temparament og kjefter deg huden full uten særlig forvarsel. Da bør man jo finne ei annen kone som er hyggeligere og mer avbalansert?
Og hvis hun ikke er kjip;
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.