Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

Med en Nespresso i koppen starter denne søndagen ganske så godt. I dag blir det tur til Operaen med en kusine som er på besøk fra Boston - kanskje et glass vin der nede også hvis vært holder seg. Ha en bedre søndag!

Re: Glad søndag morgen...

Blir en tur til EKYT/TED idag! Meg og far og en kamerat leverer et fly til verkstedet til Sun Air på Thisted! Blir en tur ned på kaien på Hanstholm for en middag! Været er bra så det blir en kose tur! Hjem igjen flyr vi en tomotor Piper Twin Comanche.:DEN

God morgen fra Gamle Oslo. Våket av meg selv kl 0915, noe som gir en ekstra lang søndag for min del. Nespresso ennå ikke ankommet heimen, nå er det Posten som roter. Nå har jeg bare merkelige sorter igjen - kardemomme, mandel og appelsin - og disse egner seg ikke seg om morgene. Men jeg mener å ha lest at Nespresso har søkt etter folk til å drive en Nespresso-butikk i Oslo, så da blir det litt lettere å få kjøpt kaffe.

God søndag - husk at eggene skal være bløtkokte !

Riktig at det kommer Nespresso butikk i Oslo...men om den skal selge kapslene er jeg ike sikker på. Fredag fikk jeg 250 kapsler så her er det ingen krise ennå...

God morgen fra Oslo. Litt sliten etter gårsdagen, men var relativt oppegående da jeg kom så formen er ikke så ille. Snart blir det frokost før jeg må komme meg til byen for å hente bilen og gå på noen visninger. Er også nå på 2 dagen uten fungerende mobil og abstinensene er merkbare. Et par småforbedelser til imorgen er vel heller ikke så dumt. Ha en fin dag

God morgen fra TX med 22 grader. Dagen medfører avslapping. Turen til Dallas ble det dessverre ikke noe av for min del, men de mulighetene blir det flere av. Skulle kjøpe meg mobil i går på BestBuy, men i mangel av kreditthistorikk i dette landet måtte de si nei. Up yours, BestBuy. De andre folkene fikk kjøpt hos t-mobile og T-mobile blir med andre ord mitt selskap. Heldgvis fikk jeg ikke kjøpt hos BestBuy for da hadde jeg hatt Sprint-abb. nå - med T-mobile ringer vi gratis til andre T-mobile kunder... Håper de har oppe på søndager.

Ha en bedre søndag!

Last edited:

God morgen fra Egersund

Her er det fint vær men noen få skyer. Lå og halvsov da jeg fikk en sms fra....

Blir en tur til EKYT/TED idag! Meg og far og en kamerat leverer et fly til verkstedet til Sun Air på Thisted! Blir en tur ned på kaien på Hanstholm for en middag! Været er bra så det blir en kose tur! Hjem igjen flyr vi en tomotor Piper Twin Comanche.:DEN

...som sa at han var på vei over Egersund. Litt etter så ringte han fra 2000 fot og jeg kunne lede ham slik at han fant riktig sted i Egersund. Så da var det å finne kameraet og her er resultatet:
6720d1ae.jpg

4e4836ba.jpg

Videre i dag så blir det sannsynligvis en tur til Sandnes for å se film. En film om en ukjent "superhelt", blir gøy.

God tur videre C172, du får ha det gøy i Danmark.

Og til resten av forumsfolket: Ha en fin dag, selv om det er mangel på mobil og kaffe :)

En sykkeltur i dag resulterte også i litt spotting (uten at det var planlagt) - får håpe det gikk greit med den de hentet.

Ha en flott ettermiddag.

Attachments

• DSC_5856x.JPG
    DSC_5856x.JPG
    99.6 KB · Views: 154

... om det var nå sent i ettermiddag, så gikk det ihvertfall "greit". Var en front front på E16 nord av Sandvika.

Flotte bilder BSSW! Er i BGO nu og tar og kjører Østover snart! Droppet mat i Danmark!

Stemmer Thomas - det var den for kun kort tid siden, tok av 16:08 (exif viser London-tid - hmmm...)

God kveld fra Madla. Ikke stort som har skjedd i dag da vi har fri i helgen. Sitter nå og ser på ManUtd mot Newcastle på Tv og slapper av. Etter å ha vært på byen i Stavanger i går, er jeg nokså trett. Det fine med Stavanger er at det er mange flotte jenter i byen. I morgen begynner en ny uke med militære øvelser og slit. Ha en god kveld.

Men for 34 år siden var historien en ganske annen.

"Me danse ikkje me gastar"

Var refrenget. Jeg mistenker at de lærte det i mors liv.

Men, så snart Donald-dressen var skiftet ut med noe dobbelspent noe var det en annen musikk, ja.....

Mvh,

Flotte bilder BSSW! Er i BGO nu og tar og kjører Østover snart! Droppet mat i Danmark!

Det gikk fort T/R Danmark. Hvor lang flytid er det snakk om her?

Hvis du vil ha kopi av bildene så er det bare å si ifra :)

Nå er jeg kommet tilbake fra kino besøket i Sandnes, og filmen Hancock kan absolutt anbefales. Terningkast 5. Will Smith er flink han.... og man bør heller ikke glemme Charlize Theron.....*sikle* :cool:

Back