Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tann foreløpig...

Tok et par Pinex Forte, så dropper øl i kveld. Får se an om det blir "vaktskifte" i morra, for blir man tannlaus så MÅ man drukne sorgene... :):)

Kim

Hadde sjølv betennelse i en tannrot og måtte trekke.
Kjevebenet var litt ødelagt også så jeg måtte få lagt inn nytt ben materiale og deretter "implant" kjøpe tann som dem skrudde nedi kjeve benet, deretter krone.
Fint og fjongt nå, men det tok 6 måneder.
Hadde en tannlege som har gjort 1000 slike så det var rutine og ingen overraskelser.
Prøvde først å slå ned betennelsen med pencilin men det forble et stort mørkt område på røntgen så da var det ikke noe valg lenger.
Bestandig fint når slikt er overstått. :rolleyes:

Fin onsdag fra Solkysten. Er nå startet på tredje uken her. Noen synes det er nok med 1 uke i syden, andre to. Selv tre uker er lite synes nå jeg. Ferie, det er trivelige greier :)
Tur til Solgården ved villajoyosa i dag. Et fantastisk anlegg som vår alles kjære Wenke Foss har æren for eksistensen av. Et supert anlegg for noen av våre medborgere med litt spesielle behov, samt andre som ønsker trygghet.
Etterpå ble det 3 timer på stranden nede i villajoyosa. Fantastisk sjarmerende by og super strand. Tilbake i residensen nå hvor det nytes iskald Cava.
Fortsatt god kveld :)

God kveld fra Bergen. Akkurat ferdig med prøvesmaking på sprit. Bareksten gin og Statsråden akevitt, samt råmaterialet til den kommende whisky og rom. Presentert av arkitekten selv. Meget bra!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Back