• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et kjølig Ris. Klar for en arbeidsøkt på bryggekontoret før ettermiddagen byr på både en treningsøkt og en sosial økt med mat og vin sammen med den beste kunden. Ha en flott onsdag:-)

Krystallklar og -6 morgen fra BGO, hvor man venter på 0610-flyet og videre nordover til TOS. Dropper nok dobbelt frokost i dag gitt.

Tipper det blir luftforurensing problemer, så greit å komme seg vekk i 2 dager :p

Ha en cooooool onsdag, så fremt du ikke er på/ved LYR :p

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra GLA, ny jobbperiode på trappene. KL1470 til AMS før snuten vendes nordover til SVG.

Ha en finfin onsdag folkens! :-)

God morgen fra Grønland, langøkt på kontoret i dag. Men dagen avsluttes med middag på Den Glade Gris, med den beste leverandøren[emoji16] Blir første besøk der, så gleder meg til kveldens svineri. Så får man vel lure seg til å få med Jansrud & Kilde live kanskje... Ha en strålende onsdag!

Sent from my iPad using Tapatalk

Brrrrr fra Tananger

Kaldt og tørt her. Borte ved asfaltstripen meldes det om minus 8! Heldigvis nesten ikke vind, så slipper den effekten også.
Slipper dessverre ikke unna å jobbe utenfor kontoret i dag, men har heldigvis ull både oppe og nede så det blir ikke så galt som det kunne blitt :p

Ha en varmere dag enn meg forumister :)

God morgen fra gullstua på OSL. Arvingen har raidet kjøkkenet for kjeks, så her er alle fornøyd. SAS til ZRH om ikke lenge, så minibuss til Lech, før vi avslutter med gondolen opp til Oberlech. Ha en fin dag
e998e84646454de23d618bdf1c231981.jpg

Morn fra studentbyen. Har ambisjoner om skitur i dag, selv om det snør. Får vel komme meg ut snart

God morgen fra gullstua på OSL. Arvingen har raidet kjøkkenet for kjeks, så her er alle fornøyd. SAS til ZRH om ikke lenge, så minibuss til Lech, før vi avslutter med gondolen opp til Oberlech. Ha en fin dag
e998e84646454de23d618bdf1c231981.jpg

Arvingen din ligner litt på arvingen min, bortsett fra fargen.

God natt fra Amsterdam. En innmari spennende dag, der nok en av blåhvalene åpnet døra for ivrig salgspitch fra Lillestrøm-kråka, og bet på i samme slengen. Påfølgende middag med en annen blåhval og nå køya. Livet smiler litt for mye, så man venter egentlig på at pendelen kommer tilbake.

Hilton på flyplassen på AMS er faktisk utrolig bra. Nå har jeg bodd her mange ganger, og det er så deilig at man nesten vil fly ned til Schipol bare for å sove her og spise i loungen. Tror det er beste Hotell loungen jeg noensinne har vært på. 98% på grunn av de ansatte, som konsistent er fullstendig above and beyond.

Good night

Wherever you are

Fin dag her med mye sol, og øl lunch med kompis på The Downtowner, gammel sjappe på elva i Fort Lauderdale, utrolig utsikt fra bordet ved elvebredden og god mat og drikke.
http://www.thehistoricdowntowner.com/
Må vel gjøre det til stamplassen nå da en annen stamplass ble kjøpt opp og lagt ned for å lage kondoer.
Egentlig hardt liv her i Florida, må skifte mellom hoved sjapper med ujevne mellomrom.
Har man dog bra utsikt med båtliv på elva, godt øl, og pene damer som tripper på promenaden ved siden av bordet, samt godt vær, kan man vel ikke klage for mye?

Høres bedre ut enn gråværet her litt lenger nord. Det er noe jeg savner her - en god 'stamplass' hvor man kan droppe innom og ta en øl og snakke skit med tilfeldige folk fra nabolaget.
Oh well ... man får nøye seg med det nestbeste. Girlscout cookies er like rundt hjørnet ...

Back