• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Bryggekontoret venter og der blir jeg vel egentlig i hele dag. Ettermiddagen byr på en treningsøkt og reisen på/med vannvogna fortsetter. Ha en fin onsdag?

God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Midt i uka alt og bare 9 dager til neste flytur heldigvis. Siste var 2 januar og det er leeenge siden... Fikk heldigvis booket en påsketur i går. Med fly sa du? Oh yes! Korteste veien? Nei og nei, litt ekstra flyging må man da ha. ;) Ønsker alle en glad og svevende onsdag! :)

God tirsdagskveld fra Harrahs, LV. Bikkjekaldt her, rundt null, men det er varmt inne.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Foreldresamtale i barnehagen og så et intervju etterpå. -2 ute her i denne delen av byen. Ha en fin

God tirsdagskveld fra Harrahs, LV. Bikkjekaldt her, rundt null, men det er varmt inne.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Kan ikke si det er varmt i LA heller, bilen skraut av 15 grader i ettermiddag (Celsius ja), men det kjentes ikke slik ut. Måtte frem med ei god jakke med en gang sola forsvant.
Var i Victorville i morges, der hadde det vert nattefrost før det tok seg litt opp utover formiddagen. Det blir vel tropisk i Seattle i helga?

Ha en varm og god onsdag folkens! :-)

God morgen fra Grønland. Helt normal kontortjeneste så langt denne uka. Men i morgen blir det en lite svipptur til SVG. Reisepolicyen er fulgt til punkt og prikke, så det blir tur med DY og retur med SK. Ha en fin onsdag!

Sent from my iPad using Tapatalk

Flott temperatur minus 1 i Oslo nord/Øst - vind lik 0 - kjennes ikke - herlig morgen uten dette snø kaoset som vi pleier å ha i den bydelen :)

Jan

Hoy fra Sola.
Lett duskregn og 6*C her.
En liten økt på kontoret før en fortsetter ute i felt ett par timer på befaring.
Snart er helgen her også.

Ha en bra en!

Trallabom fra Lillestrøm. Jåggurten er stappet i ansiktet og kaffekoppen tom, så da er det vel bare å begi seg til kontoret.

I dag blir det vel å gjøre ulike ting, tenker jeg. Kontoreringsting. Skrive ut ting. Makulere ting. Si masse ord og skrive ting på en tavle mens man nikker til kollegaer.

Sånne ting som folk gjør på kontoret sitt

Ha en fin en

God formiddag fra Oslo. Her ligger man sykemeldt og ser ikke helt poenget med å stå opp. Burde kanskje komme meg ned til pensjonistene på senteret. Dette livet altså

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God bedring til syke og lykke til med intervjuer!

Her er man i gang med dagens dont. Ikke så veldig travelt de siste dagene. Skriver et lite innlegg om Twitter. Det er jo i tiden. Ellers skal et par utvalgte kolleger og undertegnede på Arakataka og Molvær etter jobb. Det gleder jeg meg over. Det blir nok en drink på Himkok etterpå også, vil jeg tro. Så da får jeg vel bare forsove meg på torsdagen.

Ha en fin-fin onsdag i januar!

God onsdag, noen telefoner hit å dit gjort unna så nå er det bare å vente på morgendagen når DY757 og DY776 tar meg på OSL tur :) I tilfelle noen av dere skal med de samme avgangene, sete C4 så tar vi en flyprat.

God ettermiddag. Noe har nærmest eksplodert i inboxen min denne uken, rene teppebombingen så sliter litt med å komme ajour akkurat nå. Men det er litt artig også når det er action.

Ha en fjong midtukedag

Back