Grunk, rett og slett... fra Lillestrøm. Bongo Senator run'et i går gikk jo ikke helt 100% som planlagt. Virket sånn sett ikke å ha overrasket så mange, men det overrasket meg. Det var strengt tatt bare ett fly som ikke kunne være veldig forsinket. Og selvfølgelig, i god Bongo spirit, ble akkurat det flyet forsinket. I over en time. For første gang siden tidlig oktober.
Jeg hadde håp helt til vi var i lufta på vei fra Malpensa til München egentlig. Da begynte det å skinne igjennom at dette faktisk ikke gikk. Det kom ikke til å bli koselig fredag i sofaen med prinsesse. Noe som ikke hadde vært en katastrofe en fredag i oktober, men siste helgen før jul sugde det litt. Første helgen uten noen selskap eller forpliktelser.
Air Dolomiti hjalp litt. Rett etter take off kom de bare og satte en bitter apperitivo ved siden av meg. Det var et skikkelig "just in time" opplegg.
View attachment 57954
Så kom de med vond mat, åpnet en helflaske med sparkling. Viste flasken og serverte. Deretter kom, på anbefaling av
@EB , den lekreste espresso.
View attachment 57955
Alt dette løftet humøret litt. Når jeg landet og slo på telefonen hadde Lufthansa allerede booket meg om via BRU. Så jeg kom meg jo hjem da. Men skal innrømme at det ble en litt smålang dag.
View attachment 57956
20 timer etter jeg stod opp kom jeg inn døra igjen hjemme.
Jeg var også gjenvalgt som Senator! ICH BIN EIN BERLINER!!!
Nå er neste sporten hvor få SK flighter jeg kan registrere og allikevel kvalifisere til EBD her. Enn så lenge 70k Grunnpoeng og 2 "Level Flights".
Ja... god morgen fra Lillestrøm altså. Ha en super lørdag!!
#flyairdolomiti