• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag

God morgen fra Ris. Snart klar for Tjøme og Verdens Ende som også blir base for neste ukes arbeid. Ha en topp lørdag du også.

Re: Glad lørdag

God lørdag fra Volgograd. Kampen i går var ikke noe særlig sett med nordiske øyne. Så her ligger man med hodepine etter litt for mye øl i varmen. Men jeg har heldigvis drikkbart vann på lager da springvann er fyfy her som mange andre steder i verden.
109718fc5cfb5fa20d10517b5449f722.jpg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Tjøme. Arvingen ble lagt senere enn vanlig i går, så da våknet han selvsagt tidligere enn vanlig :rolleyes: Senere går tur til Engø Gård og et 90-års lag der. Ha en fin dag

Glad lørdag

God morgen fra SK 940 til ARN.

Servicen var/er treg på Plus men maten smakte og han ene FA gir oss et smil om munnen med sin ikke-diskret sminket botox ansikt, duck-lips og en knekk i håndleddet som hadde gitt meg 3 mnd med gips om jeg tok samme knekk-manøveren [emoji5]

Nettet var såpass bra i begynnelsen av turen at jeg kunne bruke booking.com appen og bestille hotell i Bergen. Grunnet oppussing av leil hvor vann/avløp er stengt ser jeg ingen grunn til å bo hjemme så det blir hotell for første gang i egen by. Slipper taxi hjem etter fylla. Skål.

Luftige lørdags hilsener fra FQTV.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

God morgen fra Groruddalen - nord(øst i Oslo, bra temperatur kl 06:30 - 14 grader på morgen, betyr kanskje 20-22 grader utpå ettermiddag - da blir jeg her på østlandet - kanskje på OSL sine sanddyner - vi får se.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Tunhovd!
Kun tre grader pluss i natt, så Jøtul spraker fornøyd og sprer varme i en kjølig hytte.
Standard kaffe på senga-oppsett, i påvente av årets første Reiseradioen.
God helg!
8f828d76f5d006f9220b5005eadbacd1.jpg

God ettermiddag fra buss 150 på vei ut i periferien. Filkeonkel Robert skal i barneselskap og har flere ganger fått så mye skryt av evne til å sette sammen klesgaver at enkelte lurer på hvilket lag han stiller på. Forventer uansett at kortet igjen får mere oppmerksomhet som gaven. Fikk med meg en god bunke utbrettbare 3d-kort fra nattmarkedet i Luang Prabang og nå går det siste.
attachment.php

Ha en god en alle som enda ikke har kommet til kort.

Attachments

• 20180623_130545-1612x1209.jpg
    20180623_130545-1612x1209.jpg
    83.4 KB · Views: 381

Standard kaffe på senga-oppsett, i påvente av årets første Reiseradioen.

Holder Kjell Thue på ennå? :cool:

G’morgen. Her venter jeg på at solen skal tørke opp kveldens regn så man kan klippe litt gress. I mellomtiden er det vel en fotballkamp eller to ...

God dag fra Flytoget. Fin morgen i dag med egg&bacon, etterfulgt av et glass vin på terrassen. Nå er det imidlertid avgårde på hva som muligens er siste jobbreise før sommerferie.

KL til AMS. Hilton på flyplassen og avgårde til Hilversum i morgen tidlig.

Ha en fin en

Nei. Heldigvis :D
Men bortsett fra det og live dødsannonser, er det mye det samme. Heldigvis :)
Jeg hørte også på reiseradioen tidligere i dag. Jeg er jo under 30 men lyttervanene hva gjelder radio har jeg arvet fra mine foreldre. Kudos at reiseradioen har fått inn meteorolyg igjen. Vært savna noen år. Og Team Bachstad er jo mye morsomt selv når de trygt er i et studio i Oslo og ikke i langtvekkistan.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Back