Styr unna, for varmt og for slitsom lokalbefolkning. Man må holde seg på hotellområdet i en uke.Kunne jo sikkert tatt 1 uke charter til Egypt som jo er på billigsalg som noen venner av meg fant restplasser på i går.
Hehe ja var uansett uaktuelt. Tenker nå litt på norske fjellheimen faktisk. Kanskje Jotunheimen neste helg. Er jo avhengig av kollektivtrafikk da jeg ikke har bil.God morgen fra Rjukan. Skal opp på Gaustatopen og teste mitt nye 360 kamera. Fikk det først igår ettermiddag så jeg har enda ikke helt lært å bruke det.
Styr unna, for varmt og for slitsom lokalbefolkning. Man må holde seg på hotellområdet i en uke.
Ha en god en alle som liker å se seg rundt.
[Egypt] Styr unna, for varmt og for slitsom lokalbefolkning. Man må holde seg på hotellområdet i en uke.
Med den holdningen går du glipp av mange fine opplevelser rundt om i verden. Egypt er perfekt å reise til denne høsten/vinteren.
Meget bra tilbud på overnatting og aktiviteter. Du kan f.eks. få en Junior Suite på Hilton Luxor for 1100 NOK.
Får vel ta en tur til Strøm-Larsen også for en godt stykke biff, som kan nytes med en bedre flaske vin i kveld.
.... kan pris angis? )
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.