Glad lørdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag

God morgen fra et stille Ris. Tid for papir og e-aviser før kursen settes mot Gjøvik og sommerens andre sommershow ved Mjøsa - vanvittig mye humor i og rundt Gjøvik. Ha en morsom lørdag du også.

Re: Glad lørdag

God morgen fra Sandaker. Arvingen så ingen grunn til å sove lenge selv om det er ferie. Kone og barn sendes sørover senere, så har huset for meg selv noen dager før jeg kommer etter. Arbeidsmøte med en kamerat etterpå i forbindelse med en blåtur vi arrangerer. Flybilletter er bestilt, men kanskje greit med noe innhold også. Får vel ta en tur til Strøm-Larsen også for en godt stykke biff, som kan nytes med en bedre flaske vin i kveld. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God natt fra Cocoa Beach!

Her gjør man seg klar til en liten båttur, hatt fantastisk vær de siste dagene. Nå skal Carnival Magic testes den neste uken, med stopp i Belize og Honduras.

Håper sommerværet titter frem der hjemme, så det var minusgrader på Røros i går natt...

Have fun!

Kim

God morgen fra Lillestrøm. Her er det en rolig morgen med kaffe og flyprat. Ikke så mange planer i dag, bortsett fra og gå ut å spise i deltabyen;) Lillestrøm i kveld.
Ha en fin en! :)

God morgen fra Oslo. Ligger fortsatt i senga og hører på radio. Selv om jeg er ung så har jeg arvet foreldregenerasjonens lyttevaner på radio. Nemlig P1. Det er uansett en behagelig måte å starte dagene på og kan halvsove litt. Vurderer en tur neste helg men flybilletter er møkkdyrt i fellesferien nesten uavhengig av destinasjon... Kunne jo sikkert tatt 1 uke charter til Egypt som jo er på billigsalg som noen venner av meg fant restplasser på i går. Men lønnstrekk fra arbeidet gidder jeg ikke. Så da må helgene utnyttes best mulig.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Rjukan. Skal opp på Gaustatopen og teste mitt nye 360 kamera. Fikk det først igår ettermiddag så jeg har enda ikke helt lært å bruke det.

Kunne jo sikkert tatt 1 uke charter til Egypt som jo er på billigsalg som noen venner av meg fant restplasser på i går.
Styr unna, for varmt og for slitsom lokalbefolkning. Man må holde seg på hotellområdet i en uke.

Ha en god en alle som liker å se seg rundt.

God morgen fra Rjukan. Skal opp på Gaustatopen og teste mitt nye 360 kamera. Fikk det først igår ettermiddag så jeg har enda ikke helt lært å bruke det.

Styr unna, for varmt og for slitsom lokalbefolkning. Man må holde seg på hotellområdet i en uke.

Ha en god en alle som liker å se seg rundt.
Hehe ja var uansett uaktuelt. Tenker nå litt på norske fjellheimen faktisk. Kanskje Jotunheimen neste helg. Er jo avhengig av kollektivtrafikk da jeg ikke har bil.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og svak vind fra nord-vest. Her startet dagen med en episode av ''Sveriges verste sjåfør'' før nyhetskanalen tar over showet. Bør vel kanskje finne noe frokost også, skjønt jeg ikke vet om jeg skal steke rundstykker eller ta til takke med brød denne morgenen.

Ellers ikke så mange planer her heller. Spørs dog om det ikke blir en runde med ryddesagen før det blir hjemmelagd pizza sammen med modern utpå ettermiddag/kveld. Etter to skuffende utfall av EMs semifinaler satser jeg på at Rosenborg leverer en opptur i dag.

Ha en fortreffelig en! :)

God morn' fra sørlandskysten. Solskinn og varmt på terrassen nå på morgenkvisten.

Dagen bringer med seg båtpuss og sjøsetting av nevnte båt. Bedre sent enn aldri.

Ha en fin lørdag :)

[Egypt] Styr unna, for varmt og for slitsom lokalbefolkning. Man må holde seg på hotellområdet i en uke.

Med den holdningen går du glipp av mange fine opplevelser rundt om i verden. Egypt er perfekt å reise til denne høsten/vinteren.
Meget bra tilbud på overnatting og aktiviteter. Du kan f.eks. få en Junior Suite på Hilton Luxor for 1100 NOK.

Et besøk gir større forståelse for den arabiske kulturen, noe jeg anser som verdifullt i disse tider og du støtter en knelende turistindustri.

Ahlan wa Sahlan.

http://www.egypt.travel/

God dag fra Gamle Oslo. En helg uten kjøleskap gir litt utfordringer mht eventuelt kjØLig drikke og ymse typer mat. Ellers er alt på det normale. Bare to helger igjen i Sommer-Oslo før ferien, så hadde vært fint med en 25-grader hel soldag, men det er litt ymse i dag også. Men ha en fin-fin lørdag, dere som er så glade i fly!

Glad lørdag fra Lillestrøm versjon 2. 😀
Logget meg inn og ser statusen min er endret til Gull ca 24 timer etter at jeg landet på OSL i går. Poeng og alt på plass alt.
Kjapt jobbet der SAS! 👍😀
Ønsker alle en gyllen helg! 😉

God dag fra Romerike. Kjerring, guttunge og bikkjer er i Danmark, så da må helgen utnyttes max.
Tar en tur til Aker brygge for noen duggfriske og en matbit.
Hvem vet hvor kvelden tilbringes...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei, hei fra Tinghuset!
Nesten ihvertfall... Vi er godt inni fjellene, så det skal bli godt å slappe av med middag hos den gamle når etappen er over.
Enjoy :)

G'mooorgen! Første feriedag står i søplas tegn. Mye som må ryddes etter å ha hatt håndverkere rundt kåken. Meeen - det er derfor man har pickup.

Godt og varmt er det og varmere blir det. Muligens kommer Thor Hammer på besøk en tur også.

Fortsatt god dag, uansett vær.

Med den holdningen går du glipp av mange fine opplevelser rundt om i verden. Egypt er perfekt å reise til denne høsten/vinteren.
Meget bra tilbud på overnatting og aktiviteter. Du kan f.eks. få en Junior Suite på Hilton Luxor for 1100 NOK.

Men tør man dra dit nå da? 2 Fly som har detti ned og masse greier. Jeg hadde styrt milevis unna. Heller #instabul, faktisk.

God morgen fra det eneste deltaet som kan nærme seg Lillestrøm, nemlig New Orleans.

I går fant vi omsider godstrøkene vekk fra den forferdelige Bourbon Street (det er virkelig et av de værste hølene jeg kan tenke meg) og ruslet lange turer rundt ellers i French Quarter. Fy flate, for en fin by. Dææææææææven, altså.

Skikkelig musikk fant vi til slutt også... og eminent mat.

Som vanlig er det et que på at vi snart skal hjemover. Så i dag skal vi sette oss i bilen og kjøre til Houston. Der venter en BA 787-9 på å ta oss hjem til Oslo. Kompisen min har aldri så mye som sett en F-kabin, så da måtte vi nesten ringe til BA en tur og. Vips, så skal han få se den hele veien til London. :)

Blir fint å komme hjem til Mia en svipptur nå

Ha en strålende dag.

Glad lørdag

Hepp fra BGO! Ny TV og Wimbeldon finale = niiice! Trekantflytur mandag, ellers bil kjøring denne ferien [emoji38][emoji28][emoji1][emoji4]

Last edited:

Får vel ta en tur til Strøm-Larsen også for en godt stykke biff, som kan nytes med en bedre flaske vin i kveld.

Jepp, alt ligger til rette for en behagelig kveld :) [emoji4]

c1eaec8a945774371af038f08df96cdc.jpg

#vegan #haram

Last edited:

Ser fortreffelig ut, regner med at den ikke ble ødelagt etter steking heller...

.... kan pris angis? Jeg endte med Rema sin ytrefilet fra Uruguay, som var meget bra. Skal feire en dag på forskudd om 14 dager og lurer på om jeg skal gå til Mathallen for ekstra mørnet eller om Strøm-Larsen er OK. :-)

Back