Glad lørdag - palmelørdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag - palmelørdag!

God morgen forumister... Tidlig oppe - som vanlig - men alikevel hersker det en stemning av påskefri. Dagen er nesten 7 timer og 40 minutter lysere/lengere - tross tåka. Nå starter vi dagen med en treningsøkt. Ha en flott lørdag...

Re: Glad lørdag - palmelørdag!

Palmelørdag??? Ha en riktig fin lørdag... : ) Snart palmesøndag nå : )
Siste hele helga i Wichita Falls før vi flytter til neste sted! Litt nærmere Dag, men på den andre siden av Houston :-)

God morgen

Kan se ut som tett tåke på utsiden av vinduet. Så det er vel show på jobben i dag også tenker jeg. Men jeg har fri.
Dagen blir nok viet til indretjeneste for det aller meste.

Ønsker alle en trivelig Lørdag

S

God morgen. Her ble man vekket av en innsjekkings-SMS fra Blue1 selv om man allerede har sjekket inn på nett... Jaja... Impulstur med Eurobonuspoeng til HEL idag, blir fint å komme seg opp i høyden en tur :) Kanskje det blir tripreport av dette også, litt avhengig av om det skjer noe å berette om. Ha en fin lørdag!

Ja Learjet, det er tåke her, men dårlig sikt ingen hindring. Sikten er nå 300 meter sies det men jeg ser mindre av tårnet nå en i går og da hadde vi 200 meter sikt.
Men trafikken flyter greit, mye folk.
Ha en fin dag.

Det kan nok bli en interessant dag i luftfarts-Norge i dag også. Tåke på Rygge, Torp og Gardermoen, samt Stavanger,, Bergen og Haugesund.

Lykke til for de av dere som jobber i operations og passasjerhandling.

På Torp måtte politiet tilkalles i går da passasjeren gikk løs på hverandre fordi flyene ikke gikk. Lurer på hva som rører seg i hodet på enkelte.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3014874.ece

God morgen!
Her sitter man ved Gate 7 på ARN og venter på SK 1499. Vi landet ca. 25 minutter før tidtabell. Ut av blokkene på ORD noen minutter før også. Lite folk ombord, bare 118. Men salget ombord toppet allikevel 10000 SEK og ettersom målet fra salgsavdelingen bare var på 3000 SEK, så var purseren meeeget fornøyd. Men så var hun en dyktig "pusher": Bare i cockpit handlet vi for ca. 1150 SEK totalt. Påskeegg fra Georg Nielsen og Henriot Millesime 2000 champagne ble innkjøpt av undertegnede, så nå kan påsken bare trenge seg på!
Det er ikke mulig å kjøpe vin til 50 SEK ombord lenger, lageret er tomt og neste runde blir når nytt vinsortiment er ankommet.
Nå er det vel 20 minutter til boarding og en smågris står parat.
Ha en fin dag alle sammen!

God morgen. Vi i hagesenterbransjen har en travel dag foran oss, både idag og imorgen. Håper tåka letter, så skal du nok se at folk strømmer til.

Ha en fin dag folkens.

God morgen fra Stavanger. Det blir en tur opp i høyden på meg og i dag, men ikke finanisert med bonuspoeng.

En kjapp frokost, finne fram div. verktøy, og så er det å hive seg i bilen...

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Beitostølen. Her skinner solen og det er snart tid for en skitur. Ha en fin dag

God lördag från Uppsala,
Efter en tur till IKEA som slutade 10 gånger dyrare än vad jag hade räknat med blir det en studentdag idag. Ett renoveringsprojekt av lägenheten skall påbörjas och sen blir det kaffe med goda vänner och lite studier.

Ha en flott dag!

God morgen fra Hardangerfjorden!

Sitter på en ferge og er på vei nedover i provinsen for å møte regnskapsavdelingen, samt ut med noe utstyr til en kunde. 2 timer i ro og fred på veiene i morgentimene ned hit med bare meg og herrene Friis og Bjelke. Ser ut til å bli en fredlig og fin dag, og i kveld gjentaes stuntet fra i går med bedre middag og en rolig kveld. Ha en bedre påske!

-A

Da er skistaviet lagt på(jeg fant selvsagt masse bruksanvisninger til sykkelstativet, men skistativet fant jeg bare selve monteringsanvisningen til), bagene i bilen og man er så godt som klar for påskefjellet.

Rødvinen må bæres ned i bilen den og - så blir det Kvitfjell neste.

Glad lørdag og glad påske!!

God morgen fra Bergen sentrum, kjølig morgen og fortsatt tåkefullt her i byn.

IMG_0305.jpg

JoeW...bruksanvisning for skistativ? Det er nesten på kanten synes jeg;)

For dem som har brukt morgenen på Dagens Næringsliv: Fikk dere med dere dagens morsomste typo? I saken om algefuel skriver DN om USAs presidentfly "Air France One".... :lol:

God ettermiddag fra Pattaya. Her er det et skikkelig spetakkel ute, med ly, torden og regnvær. En fin fin dag å sløve inne på med andre ord. Ligger nå og leser aviser og går gjennom gamle forumstråder. Snart bærer det ut på byen, for en kveld/natt i fotballens og ølets tegn. Ha en fin påske!

God lørdag fra Gamle Oslo. Ingen palmer her, men kanskje blir det å kjøpe et par påskelinjer for å pynte opp... Entrecote ligger til mørings på kjøkkenbenken. Ellers blir det å få tatt en skikkelig handlerunde, ettersom kjøleskapet praktisk talt er tomt etter kveldsvakter den siste tiden.

God lørdag formiddag - noen dager hjemme så en liten tur på fjellet. Ingen store planer i dag. Flynytt lå i postkassen så jeg tipper bladet får selskap med en kopp kaffe straks.

JoeW...bruksanvisning for skistativ? Det er nesten på kanten synes jeg;)

Kan jo nevnes at det kom bort tre naboer for å tilby hjelp mens jeg holdt på... En av dem foreslo jeg ringte SAAB for å få instrukser - mulig hun syntes familien JoeW skulle make fools of them selves igjen. Nå fikk jeg akkurat beskjed om at jeg hadde lagt skiene feil vei, det er jo ikke sivilingeniør planene mine er - så skiene skal ligge med tuppene bakover. Det er visst elementært. Og for all del.

Jeg tror historien om IKEA-skapet jeg og min far fikk i hodet har gått sin seiersgang i nabolaget...

Og ellers har jeg foreløpig delayed avreise grunnet oversales, og planlegger å sette meg i bilen å kjøre Oslo rundt som pirattaxi om en halvtimes tid.

Back