Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. Lønnsslippen denne uken kom med flere positive opplysninger…deriblant at jeg har 19 dager med ferie igjen i 2023. Så dagen kommer vel til å inneholde noe «browsing» hos en gruppering av et flyselskap sine nettsider…men også mulig å gå for 4 dagers uker resten av året:-) Nå kaffe, firkløver før det blir en treningsøkt. Spisestuen fylles opp i kveld - sjømat:-)

Re: Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Provence. En espresso ved bassenget før en løpetur står på planen. Siste dag her nede, så gjelder gjøre minst mulig. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Stille og rolig i heimen da fruen er på jobb. Grått og trist ute, men håper solen titter fram snart. Har tenkt å tilbringe mesteparten av dagen og kvelden i en park på Tøyen. Morgendagens planlagte motorsykkeltur til Gaustatoppen spøker det nok for om man skal stole på YR… Finfin helg ønskes[emoji3]

God morgen fra Fornebu våknet og så det stod 09.11 på klokken. Ikke så ofte det skjer. Nå blir det vel en joggetur før frokost. Så er det bursdagsfeiring del en for en arving.

God morgen fra Kongsberg.

Her går det både opptog ned fortiden gitt. For å ta det negative først så har den prolapser i ryggen kommet tilbake med full styrke. Det er vondt og gjør at jeg knapt klarer å røre meg. Men det går vel over etterhvert. Det positive er at inngrepet på onsdags ser ut til å være vellykket. De fikk åpnet opp og gjort mer enn det de hadde håpet på. Jeg må tilbake om to uker for å få fullført dette. Formen kjennes allerede mye bedre ut enn den var.

I og med at jeg er svært lite mobil akkurat nå så går nok mye av dagen til å se på fjernsynet.

Ahh.. fra Knausen.. I dag ble frokosten virkelig perfekt. Alt ble slow cooked med baconet på 130 grader, eggene på svak varme i baconfett, nykvernet kaffe, ferskpresset mimosa, nydelige ovnsstekte skiver av landbrød fra bakeren. Fra nå av kan det bare gå nedover..

Dragen skal plutselig på langbrunsj ved havkanten så jeg er etterlatt med alle barna pluss ett ligge over barn.. Ingen av de vil se på fly eller Oppenheimer så da må man være kreativ.

IMG_6941.jpeg

God lørdag fra Oslo. Skal jobbe på Øyafestivalen om noen timer. I går havna jeg rett og slett på fylla etter jeg var ferdig med å jobbe der. Det merkes i dag for å si det sånn. Men øl skal serveres og det må noen stakkars frivillige gjøre. Det eneste jeg har å utsette er at skiftene på Øyafestivalen er for lange. En ting er at en arbeidsdag er 8 timer, men de kunne fint ha hatt litt kortere skift på ca 5-6 timer uten at det hadde vært noe problem for avviklingen.

God formiddag fra Warszawa. Hjemreise med LOT senere i dag og heldigvis fikk vi sen utsjekk på hotellet, så jeg har vært ute og handlet mat og drikke på Starbucks.

Tror kanskje Pike Place Roast ble litt lost i translation og endte som en Grande Americano. Det er ikke spesielt godt, men å sitte og sutre om det er vel litt som å klage på champagnen i Business class. :)

For Warszawa er en super ferieby. Vi skal definitivt tilbake. Vi har jo vært her før men da har det vært såpass mye jobb at man ikke får noe inntrykk av stedet. Marriott var rimelig og helt topp. Super Indisk på Guru i går og superduper asiatiskinspirert på Nobu i forgårs. Folk er hyggelige, flyplassen ligger nesten inni byen og det er åpent og fint. Delikatessebutikken Zabka finnes på hvert gatehjørne og elefanten kan sterkt anbefale cookie-loop.

Anbefalt av Bongos Tryllereiser!

Men nå er Cookie-Loop posen like tom som lommeboken så vi må hjem.

Ha en best lørdag.

God midt på dagen fra det sørlandske. Etter strålende sol torsdag og fredag blir det selvfølgelig regn lørdag og søndag. Så da ble man hjemme i stedet for å nyte champagne på hytta.

Er det rart at jeg drikker?

God morgen fra kjøkkenbordet. Lønnsslippen denne uken kom med flere positive opplysninger…deriblant at jeg har 19 dager med ferie igjen i 2023.

Ja siden du har blitt så gammel at du har fått seniluke, så flommer jo bare feriedagene på! :old

G’moorgen. Trenger gjeller i dag, luftfuktighet som kun gjør en ark-eier glad. Valpen gulpet i seg vannflasken da vi var ferdig med turen og etterlot ingenting til meg ..

Tror det blir meksikansk til middag. Med en saftig marguarita. Fordi jeg fortjener det. Men først skal vask vaskes og oppvask også vaskes. Godt man har maskineri.

Hei fra Sandnes. Dagen har stort sett gått med på å gjøre andre ting enn å rydde eller tenke på vannlekkasjen. Men indirekte så fortsetter man med når man drar til den lokale eple-butikken. Både laptop og iPad stod under vann på torsdag. Har veldig lyst å ha med noe bærbart på ferien som starter neste mandag men ny iPad kjøper jeg ikke da det sannsynligvis skal lanseres nye til vinter/vår. Så nå lurer jeg på om en iPad Pro med tastatur kan være en god erstatning. Tenke tenke.

Back