Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og papiraviser før det etter en stund blir frokost. En treningsøkt på Norges Idrettshøgskole før vi fortsetter til et større jubileumsarrangement i kveld. Bruk dagen best!

Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra Hvalstad. To do listen er full, blant annet skal trampolinen stues bort for vinteren og både busk og barn skal få seg en stuss. Dessuten har jeg en side spareribs som skal få en passe menge røyk, temperatur og tid på kamadogrillen. Ha en fin dag

God morgen. Ny vri med at kona joiner til DN-stunden lørdag morgen. Håndballkamp og muligens møte litt slekt utover dagen. Tror deler av slekten er litt stresset over at E6 er borte i Sverige. Godt det det gikk ganske bra. Sumo har forøvrig altfor mye kliss på sushien nå, men fortsatt rimelig Henriot (999kr) flasken.

Jo, så må jeg vel bestemme meg for hvilken vei vi skal reise i California og booke hotellene ferdig. Sixt skuffer stort med å ikke engang avslå requesten om bil. Heller mot Hertz, billigere og forventningene blir satt lavere og dermed også skuffelsen.

Morn fra Tønsberg. Ligger and til å bli en fin høstdag igjen, som passer bra når man venter besøk i ettermiddag.
Før det er det noen som gleder seg stort til åpen dag på brannstasjonen, det utkonkurrerer nesten forrige ukes fly og flyplass i spenning og iver.

God morgen fra Riksen. Det ble en tøff dag i går. Selve inngrepet gikk greit, men jeg var helt utslått etterpå. Feberen steg til 40 grader og antagelig er det en infeksjon som har oppstått. Ikke noe dramatikk o det, det er helt vanlig etter et slikt inngrep. I dag er formen meget bedre heldigvis. Det ser imidlertid ut til at jeg må være her til i morgen.

God morgen fra Knausen. Deilig med peisen på full guffe men solfylt hage. For en som ikke er en stor idretts-fan så blir dagen i dag en hyggelig utfordring med Dragen og jentene på tennis-turneringer og junior på fotball mot ett eller annet lag fra sør for Skøyen. Tror det blir krabbe i kveld.

IMG_8264.jpeg

God lørdag fra bussen. Straks på OSL hvor det skal VY’es videre.

Facebookminnene sier at for 7 år siden fløy jeg til EWR og for 10 år siden var jeg på LHR og skulle videre til LAX neste dag. Var definitivt mer schwung over bursdagsferiene i «gamle dager».

Ha en god en :)

God ettermiddag fra det sørlandske!
Her ble det vinkveld i går med smaking av 20 forskjellige viner. Hjelmen er litt stram, så en reparasjonsbajer bør snart stå på bordet! Det er jo helg!

God morgen fra Hvalstad. To do listen er full, blant annet skal trampolinen stues bort for vinteren og både busk og barn skal få seg en stuss. Dessuten har jeg en side spareribs som skal få en passe menge røyk, temperatur og tid på kamadogrillen. Ha en fin dag

Nuvel! At du skal stusse busken er kanskje litt too much info... Håper kjerringa hjelper deg! Er jo ikke så lett å komme til der nede alene kanskje? :colgate::p

Facebookminnene sier at for 7 år siden fløy jeg til EWR og for 10 år siden var jeg på LHR og skulle videre til LAX neste dag. Var definitivt mer schwung over bursdagsferiene i «gamle dager».

Ha en god en :)

Og for 10 år siden minus et par dager ble det bl.a. klappet på
en MD80 ….

22452f526da446363c5b799cd14ac11f.jpg

G’morgen. To do-listen er velfylt her også. Det skal også beskjæres busk.

Valpen er 7 måneder gammel i dag. Dagen ble feiret med en ekstra lang morgentur.

def799d1ff223775856cf0596394bbc2.jpg

God ettermiddag fra det sørlandske!
Her ble det vinkveld i går med smaking av 20 forskjellige viner. Hjelmen er litt stram, så en reparasjonsbajer bør snart stå på bordet! Det er jo helg!

Trodde smaking betød at man spyttet ut igjen?

God ettermiddag fra Lillestrøm. Her har man vært oppe og gjort kreative ting. Siden jeg er bortreist i arbeid på både min bursdag og Storsmurfens bursdag og Elefantens bursdag har vi brukt AmEx vouchere på en veldig spennende miniutflukt for å feire alt sammen samtidig.

I år har jeg faktisk for første gang fått brukt opp to slike innen de går ut på dato. Har fortsatt to igjen men de går ikke ut før neste år.

Nå skal det snart mekkes noe ørret og slurpes litt øl.

Ha en best lørdag!

Back