• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad lørdag fra Ris

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen med kaffe, vaffelkjeks og forum. Stille rolig ihuset…det skal fyres på peisen og rett og slett nytes at det er lørdag. Men dagen byr jo på noen viktige oppgaver også…menyen for i kveld må bestemmes. Men først flere kjeks.

Morn fra Tønsberg. Tradisjon tro litt tidligere start på lørdagsmorgenen enn ønsket men slik er nå livet. En tur til Høgås Alpinsenter med eldstemann senere i dag

God morgen, kaffe og aviser og så en lang skitur. Har kåken for meg selv i kveld, da blir det biff og rødvin og gjensyn med en eller annen filmklassiker jeg har sett x ganger før.

God morgen fra Beitostølen. Fyr i peisen og kaffen en klar. Litt upraktisk med at vannet er borte i halve hytta, men to av tre bad er heldigvis i drift. Derimot ser det ut som vi må vaske opp for hånd. Ha en fin dag.

God morgen. Merker litt langrenntur i går ettermiddag, men satser på ny tur senere. En datter skal inn i fjellet ved ishallen til Someone, men tror jeg kjører videre for langrenn. Det som er nedtur er innsnevring i Sandvika på E18 og jeg er usedvanlig dårlig på å stå i kø...

Ut å haike asiatisk streetfood i kveld.

• Like
Reactions: EB
God formiddag fra Grønland. Ligger litt etter skjema i dag, så frokost blir nok fort til brunch… Pub-tur i ettermiddag, da man skal ut å se Leeds - Arsenal. Så får man se hvor haren hopper. Kona har venninner på besøk, så man får vel finne alternativer til heimen. Ha en strålende helg😀

Super lørdag fra Knausen. Frokosten traff 9/10 og nå er det ned i gryta for å shoppe litt. Så står en 2000 kaloriers tur står på programmet og en 1200 grams culotte skal for bein å gå på senere Jeg jinxet dette med hipstere, nå er de på ballen og culotten har nesten doblet seg i pris hos slakteren.

Attachments

• IMG_0898.webp
    IMG_0898.webp
    97.5 KB · Views: 8
God lørdag fra Chile. Kaffe på sengen før det blir en god treningsøkt. Bursdag/pool party på programmet i ettermiddag. Det kan bli en seig søndag morgen…

God dag fra LIS, og TAP loungen.

Kom opp rulletrappen og der var det lang kø for å gå inn i loungen. Var på vei til å snu før eg så at TAP loungen lå lengre borte i korridoren uten kø.

Blir en tur til Oslo og bonusbillett videre derfra til Bergen. Satser på at hjemreisen går på tid.

Nå, løpe til gate

Morn fra Den Dominikanske Republikk. Sola er skinner og alt ligger tilrette for en morgentur. Ca 5000 skritt i går, blir noe av det samme i dag. Blir kanskje middag på restaurant i kveld så slipper jeg å stå for den.

God dag fra Lillestrøm. Her har man fått kontoret litt og spist lunch. Så snart er det dags å handle så vi kan kose oss i kveld. Og så må jeg jo ned i beauty bag'en i kjelleren for å hente noe gøtt i glaset også.

Ha en ultrabest lørdag!

• Like
Reactions: EB
God formiddag fra Hanga Roa på Rapa Nui. Vi har spist en godt under middels hotell frokost, så gikk vi de 200 metrene ned til sjøen for et morgen bad. Det var på vei mot lavvann så problematisk å få svømt skikkelig da det var veldig lang grunt med stein bunn. ca 26-28 grader i vannet. Jeg forventer at bølgene tar seg opp utover dagen, når vannet når svømme høyde. Det virker å være minst 2 meter forskjell på flo og fjære. Etter svømmeturen tok vi en fottur rundt sentrum og fant "hovedgaten" der de fleste butikker ligger. Etter en liten dusj er det nå litt nettsurfing, for å få bestilt guidet tur rundt på øya, forhåpentlig alt i morgen.
I går sovnet jeg alt kl 15 og våknet kl 21 var så våken til kl 04 før det ble 4 timer til med søvn. Var det noen som sa Jet-lagg? Håper å holde ut til kl 20 i kveld, så skulle vi være klare å komme inn i rett døgnrytme ganske greit. Vi er dog lettere tids forvirret, er ikke sikker på om det er 14 eller 10 timers tidsforskjell mellom MEL og Chile og når vi reiste videre vestover, hit til Påskeøya økte tidsforskjellen til MEL og NZ med 2 timer, eller ble den 2 timer mindre? Hjelper heller ikke at verken Telia Phonero, som jeg har, eller Chili mobil, som kona har, tilbyr mobilnett på øya her, dermed får vi ikke rett tid på mobilen å forholde oss til.
Ha en fortsatt fin dag, uansett hva slags I-lands problemer du sliter med.

God formiddag fra Hanga Roa på Rapa Nui. Vi har spist en godt under middels hotell frokost, så gikk vi de 200 metrene ned til sjøen for et morgen bad. Det var på vei mot lavvann så problematisk å få svømt skikkelig da det var veldig lang grunt med stein bunn. ca 26-28 grader i vannet. Jeg forventer at bølgene tar seg opp utover dagen, når vannet når svømme høyde. Det virker å være minst 2 meter forskjell på flo og fjære. Etter svømmeturen tok vi en fottur rundt sentrum og fant "hovedgaten" der de fleste butikker ligger. Etter en liten dusj er det nå litt nettsurfing, for å få bestilt guidet tur rundt på øya, forhåpentlig alt i morgen.
I går sovnet jeg alt kl 15 og våknet kl 21 var så våken til kl 04 før det ble 4 timer til med søvn. Var det noen som sa Jet-lagg? Håper å holde ut til kl 20 i kveld, så skulle vi være klare å komme inn i rett døgnrytme ganske greit. Vi er dog lettere tids forvirret, er ikke sikker på om det er 14 eller 10 timers tidsforskjell mellom MEL og Chile og når vi reiste videre vestover, hit til Påskeøya økte tidsforskjellen til MEL og NZ med 2 timer, eller ble den 2 timer mindre? Hjelper heller ikke at verken Telia Phonero, som jeg har, eller Chili mobil, som kona har, tilbyr mobilnett på øya her, dermed får vi ikke rett tid på mobilen å forholde oss til.
Ha en fortsatt fin dag, uansett hva slags I-lands problemer du sliter med.
Timeanddate.com burde ganske enkelt kunne si noe om det. Evt Google. Time and date nettsiden er faktisk norsk , var en student som i 95 som startet det opp.

God morgen. Lang frokost akkurat ferdig før det blir en liten tur i Marka med FruS. 15 til bords i kveld og pakking før 05.55 flyet i morgen. Er jo ikke rart tiden flyr 😁

Back