Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Timeanddate.com burde ganske enkelt kunne si noe om det. Evt Google. Time and date nettsiden er faktisk norsk , var en student som i 95 som startet det opp.God formiddag fra Hanga Roa på Rapa Nui. Vi har spist en godt under middels hotell frokost, så gikk vi de 200 metrene ned til sjøen for et morgen bad. Det var på vei mot lavvann så problematisk å få svømt skikkelig da det var veldig lang grunt med stein bunn. ca 26-28 grader i vannet. Jeg forventer at bølgene tar seg opp utover dagen, når vannet når svømme høyde. Det virker å være minst 2 meter forskjell på flo og fjære. Etter svømmeturen tok vi en fottur rundt sentrum og fant "hovedgaten" der de fleste butikker ligger. Etter en liten dusj er det nå litt nettsurfing, for å få bestilt guidet tur rundt på øya, forhåpentlig alt i morgen.
I går sovnet jeg alt kl 15 og våknet kl 21 var så våken til kl 04 før det ble 4 timer til med søvn. Var det noen som sa Jet-lagg? Håper å holde ut til kl 20 i kveld, så skulle vi være klare å komme inn i rett døgnrytme ganske greit. Vi er dog lettere tids forvirret, er ikke sikker på om det er 14 eller 10 timers tidsforskjell mellom MEL og Chile og når vi reiste videre vestover, hit til Påskeøya økte tidsforskjellen til MEL og NZ med 2 timer, eller ble den 2 timer mindre? Hjelper heller ikke at verken Telia Phonero, som jeg har, eller Chili mobil, som kona har, tilbyr mobilnett på øya her, dermed får vi ikke rett tid på mobilen å forholde oss til.
Ha en fortsatt fin dag, uansett hva slags I-lands problemer du sliter med.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.