Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen...og gratulerer til en av forumets faste lesere. DC-8-63 og min far fyller 70 år og det blir stor fest på Kolbotn i dag. Forumet har faktisk en kontaktskapende misjon i vår familie - det er mye faren vår leser her som han ellers ikke hadde fått med seg...:D Kan mye om fly i tillegg - så det kommer absolutt "korreks" på egne og andres innlegg via han...:clap

Ha en bedre fredag alle sammen - men særlig jubilanten...:nor

Gratulerer til jubilanten (du får be han skaffe seg bruker navn og registrere seg!)

God morgen fra København. Da gjelder det bare å pakke ferdig siste rest og få i seg litt frokost før jeg må komme meg ut til Kastrup hvor SK697 venter på meg. Ellers merker jeg alt for godt at den ene øllen som jeg dro ut for å ta igår bestemte seg for å bruke multiplikasjonstabellen.....men men slik kan det gå og får ta det som oppvarming til Wien:AUT

God morgen, og gratulerer til jubilanten. Var tidlig på kontoret idag, og foreløpig er det helt mørkt, men sol er meldt, så det blir sikkert en fin formiddag, har nemlig utsikt til øst, sør og vest her fra mitt hjørnekontor.

God fredag fra Holbergs plass - og gratulasjoner til Den Eldre Edvardsen! En STOR latte er i glasset og dagen kan begynne.

God morgen alle sammen

Ikke akkurat lyst her i Nordens Paris idag......, -1,5 grader og kaldere skal det bli. Dagen bringer splittvakt , og forberedelse og innkjøp til en bedre middag i morra med venner.

Strålende dag til alle ;)

God morgen fra Tromsø, avd. Breivika! Gratulerer til Edvardsen d.e.!

Byens beste cortado ble inntatt for en times tid siden og arbeidet er nå godt i gang.

Gratulerer så mye med dagen til vår "silent partner" på Kolbotn, og velkommen til Norge til DC-8-63. Selv setter jeg kursen andre veien i morgen. :)

God fredag formiddag fra et flott og snødekket Nordmøre. Har vært en tur og reist SKBU sammen med masse oljearbeidere fra Kristiansund til Oslo. Det er sjelden jeg har sett såpass stort salg av øl på en innenriksflygning i Norge. Konklusjonen må være at man blir tørst av å jobbe på plattform (forøvrig er det dem vel unt ^_^ ).

Utsikten fra vinduene på Gradermoen tyder forøvrig på at det blir stadig flere SAS-fly i SKBU-dekor.

God formiddag. Da er dagens to flyturer gjennomført, og jeg er i Tromsø hvor helgen skal tilbringes på et kurs, samt et besøk med lovet fiskemølje med tilbehør på lørdag.

Heisann fra Sportsbaren på OSL. Her ruller akkurat CO B757 forbi vinduet.

Har hatt et meget kronglete døgn med kanselleringer og forsinkelser og begynner å bli noe lei. For de som er interessert ligger hele beretningen nå ute på TripReports.

Nå håper jeg bare å komme hjem med 1440 avgangen til KRS

Ha en god helg alle sammen!

BF:cool2

Gratulerer til DEE (farlig naere DDE ... ) ogsaa fra Alpharetta :nor :USA hvor det er moerkt, trist og 3-4 grader ute ...

En lang og toeff uke er nesten over. Trenger en flaske god skotsk og et par fotballkamper.

Da var omsider helga her igjen, og gjett hva... Arbeidshelg igjen :p
Lite å fortelle om fra MJF, har vært sengeliggende et par dager, men er nå på vei mot toppform igjen!
Forøvrig kaldt i Mosjøen, minus 11 og synkende temperatur, huff!

Egil

Og der ble jammen bagasjen levert også. Ettersom jeg er i arktiske strøk sjekket jeg for en gangs skyld inn en koffert i morges. Dumt trekk det tydeligvis, da den ikke havnet i Tromsø med samme flyet som meg. Vet ikke helt hvem jeg skal skylde på:colgate: , men ble bare ennå mer styrket i troen på at det å reise lett er tingen!
Man skal aldri gi bort sine eiendeler til folk man ikke kjenner :old

Originally posted by Farmer

Og der ble jammen bagasjen levert også. Ettersom jeg er i arktiske strøk sjekket jeg for en gangs skyld inn en koffert i morges. Dumt trekk det tydeligvis, da den ikke havnet i Tromsø med samme flyet som meg. Vet ikke helt hvem jeg skal skylde på:colgate: , men ble bare ennå mer styrket i troen på at det å reise lett er tingen!
Man skal aldri gi bort sine eiendeler til folk man ikke kjenner :old

Her i Tromsø er det jo relativt kjølig. Noen (TV2 eller NRK) påstod at det skulle bli -14 i helga. Det tror jeg ikke før jeg ser det. Ha ei fin helg i Tromsø! Her er det mye folk pga filmfestivalen.

Originally posted by Farmer

Og der ble jammen bagasjen levert også. Ettersom jeg er i arktiske strøk sjekket jeg for en gangs skyld inn en koffert i morges. Dumt trekk det tydeligvis, da den ikke havnet i Tromsø med samme flyet som meg. Vet ikke helt hvem jeg skal skylde på:colgate:

Har sjekket loggen, og det var ikke dine kolleger ved MJF som var skyldig!
Har vistnok vært noe rot i BOO i dag, mye bagasje på feil fly...
Noen som jobber i SGS i Bodø her og kan forklare? he he :p

Men Farmer, for en service: Tenk å få bagasjen bringet opp på rommet!! Og du slapp å løfte en finger, tihii...

Egil

Back