Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det tok 13 min. å komme til kaffemaskinen - på hjemmekontoret.
Trod du bør sjekke effektiviteten på de ansatte, Odd. Nå får dere jo an haug med nye oppdrag også... ;-)

Neinei .. det var fra go'stolen, via kaffemaskinen til kontoret. Men så må jo takvifte startes, pc bootes opp, stereoanlegg slås på og andre oppstartsaktiviteter gjennomføres. Var litt kø opp trappa også ..

God fredag. I dag er det første helg med perm siden jeg kom til Madla for to uker og helgen skal nytes i Stavanger by. Pils i uniform blir chill!

Det der høres AKKURAT ut som min første perm også! Halve troppen i full uniform på Ridderhallen. :colgate:

Av alle ting så HØRER jeg visst for dårlig til å gjøre tjeneste i army'en - jeg som til og med prøvde å være positiv å sa at "hvis jeg absolutt må innkalles, så bør det være operation room tjeneste i AirForce"... Men man kunne visst ikke ta sjansen på å la meg høre skyting - så da er de tnok meget bedre at jeg koser meg litt ute på ramp og sånn i jobben min. :)

God kveld fra Farmen.
Har hatt en fridag fra kontoret i dag, og endelig fått begynt på vedhaugen som LN-MOW bare rømte fra ;-)
Kjenner at kontorkroppen nok skulle ha hatt mer jevnlig omgang med fysisk arbeide ja.
Nå blir det en rolig aften, hvor en god konjakk nok skal være en del av medisinene for såre muskler .

Pils i uniform blir chill!

Når du er blitt vant til å gå i uniform blant folk så pleier det å være mest chill å bedrive den slags i alt annet enn grønt eller blått ;)

.. og her borte fra meldes det at rednecks'en er i alarmberedskap etter at det er blitt meldt at Russland har invadert Georgia. :lol:

Da jeg var inne, var regelen at vi ikke hadde lov til å være synlig beruset i uniform...

Regelen er etter hva jeg husker fra befalskurset mitt att vernepliktige ikke kan nytte alkohol i uniform. Men de fleste befal viste nok skjønn til å gi hint om å ta det rolig, reaksjonen kom om du lagde kvalme.

Du faar installere hov lanes i trappa, LN-MOW for aa dempe paa trafikken.

God aften fra Chicago. Etter en tur til St. Louis over natt, landet flyet hjem denne uken faktisk FOER rute..

Taxi rett opp til den lokale bilforhandleren for aa hente ny bil.

Lang historie kort: Toyota har IGJEN utsatt leveringen av Primusen i ytterligere 2 maaneder, jeg var lei av aa leie bil, saa forrige helg valgte vi aa scrappe Primusen og kjoepe noe annet. Etter aa ha brukt hele forrige loerdag, bestemte vi oss endelig. Det ble en Infiniti EX 35 Journey (4wd). Crossover er det vel rett aa kalle den. Har aldri sett en bil med mer high tech utstyr. Alt fra kjoeleboks og 360 graders kamera til navigasjon med real time traffic, port for flash disc og 10 gig intern harddisk. Lista er milelang. Bilen er nesten like kjapp som Porschen og bruker halvparten saa mye fuel. Og for en kjempedeal. 0% rente over 72 maaneder, samt 4000 USD i rabatt.

Hvordan tjener de penger lurer naa bare jeg paa...

Tok et par bilder

Attachments

• Picture 013.jpg
    Picture 013.jpg
    241 KB · Views: 85
  • Picture 016.jpg
    Picture 016.jpg
    201.8 KB · Views: 85
  • Picture 017.jpg
    Picture 017.jpg
    197.2 KB · Views: 84
Voksen pris paa den kaffemaskinen.. Skal en tur ned downtown neste uke. Med en saapass kraftig anbefaling med opptil flere utropstegn, maa jeg nok ta en tur innom der, ja

Men hvorfor er en eneste i ATL midt i Ni****town .. ? Der nede er det ikke trygt ..

Fin aften i Atlanta .. satt ved utepeisen med en liten brun en .. sjelden at det er så kjølig på denne tiden at det er behagelig.

Tommy777! Grattis med skikkelig bil - skjønte aldri hva du skulle med Pri(m)usen...

Bilen er nesten like kjapp som Porschen og bruker halvparten saa mye fuel. Og for en kjempedeal. 0% rente over 72 maaneder, samt 4000 USD i rabatt.

Hvordan tjener de penger lurer naa bare jeg paa...

Tok et par bilder

De tjener vel penger på samme måten som bilbransjen hjemme i Norge, som heller ikke tjener noe å skrive hjem om på selve salget..
Ettermarkedet er det eneste som bringer inn pengene!

De tjener vel penger på samme måten som bilbransjen hjemme i Norge, som heller ikke tjener noe å skrive hjem om på selve salget..
Ettermarkedet er det eneste som bringer inn pengene!

Jo, det er greit. Men 72 maaneder med 0% rente er ganske heftig spoer du meg. Det er en besparelse paa 9000 dollar i rente, enda mer i Norge!

Bilen er nok byttet lenge foer garantien gaar ut. Kostnaden med aa ta service de neste 4 aarene paa merkeverksted for denne kjerra er 890 dollar, saa ikke all verden

Back