Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra en kald hovedstad... Ute er det minus 9 grader og bart - håper på litt mildere vær med mye sne. Ellers blir det en halv dag på kontoret og et møte ute av huset før helgen begynner. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!

God morgen alle fra ISKALDE (-10 gr) Gardermoen.....Siste vakt på nesten en UKE :D er straks unnagjort....

Snart er det hjem, sove noen timer, sååå tilbake til Gardermoen i kveld for avreise til Kristiansund og for å hilse på Svigermor og levere litt julegaver, samt kvalitetsjekke litt juleakevitt med en svoger, det skal bli riktig så hyggelig......og sikkert "slitsomt"

ha en fortreffelig helg alle sammen!

PS!
Farvel til ukens STORBESØK (A380'en) som om et par timers tid setter nesen hjem igjen til litt varmere Toulouse! Au revoir!

:nor

God morgen fra Tromsø

Her regner det og blåser ganske så friskt. Mildt og god temperatur dog, men det er jo ikke akkurat julevær....:(

I dag blir det fergetur og besøk i Lyngen utpå kvelden ;)

Ha en fortreffelig dag alle forumister og riktig god helg :nor :nor :nor

Ja da er min arbeidsuke over og om 2 timer og 1 minutt setter jeg kursen mot Oslo!
Bursdagsfeiring hos en kompis og overlevering av noen julegaver til familiemedlemmer. Blir kvalitetssjekking av minst 3 forskjellige "jule"cognacer så hjemreisen på søndag kan bli tung!
Hadde tenkt å bli i Oslo til mandag, men siden det er 17. desember, D-Dag for SGS så tar jeg ikke sjansen på å bli strandet på OSL... :cry:

God Helg alle sammen!

E!

God fredag! Kulda har tydeligvis lagt seg over Oslo-gryta, så det kan bli en kald helg. Dagen avsluttes med lutefisk på Lorry, en årlig begivenhet som alltid blir suksess. God helg :)

Godt og kaldt her på OSL ja.

Fikk dessverre ikke med meg Flode når den gikk. For tett tåke gjorde at jeg ikke så den fra tuppen av innenlandsterminalen, hvor jeg var på et fly og jobbet. Får håpe jeg får møtt ham igjen en annen gang. Kanskje jeg da kan komme meg litt nærmere, deice plattformen var avsperret begge gangene jeg var der oppe og så. :(

Dere får ha en fortsatt fin dag

Ahhh.... 6 + grader i Bergen, og snart helg. Herlig!! Ei veke som inneholder 2 eksamener, 1 A380 som landa på GM (krevde jo masse oppmerksomhet på nettet), og juleshopping er snart til endes, og jaggu skal det bli digg å legga beina på bordet, og ta ei iskald pils i kveld! :)

Hmmmm.... Deilig morgen dette her, var på jobb klokken 0900 i dag, fikk sovet litt lenger. :D

Så da er vel planen å jobbe frem til ca 17.00, til bussen kommer og henter en liten gjeng som skal ha en liten "Nissefest" i dag med god mat og drikke.

Ellers er det sånn semi-travlt med masse å gjøre, så dette kan bli en bra dag!

Ha en strålende dag forumister! Og god helg! :)

God dag fra København. Lunchen er inntatt og det er tilbake på forelesningsalen. Begynner å bli litt hektisk nå så da er det også kanskje på tide at jeg begynner å gjøre noe....men det hjelper ikke på tørsten at jeg sitter å jobber med en oppgave om FDIs i bryggeriindustrien.....hmmm blir definitivt en julebajer eller 2 ikveld :cheers:

Også litt fredagshumor....denne gangen er det kapteinene som jeg skal erte på meg:p (var stuerene sist fredag)

Attachments

• Captain.jpg
    Captain.jpg
    82.7 KB · Views: 128
God ettermiddag fra TOS International. Sitter nå og venter på at SK4577 skal bli klar til boarding. Skulle ha gått for 10 min siden, og blokket akkurat nå, etter å ha vært en snartur nede på EVE med et ekstrastopp av en uviss årsak. IRR ?
Ser ut til at forbindelse til avgangen i BOO kan bli knapp, men det går vel helst godt.
Har tilbrakt 2 dager på UNN med min datter som har hatt en fullsjekk 4 mnd etter ulykken hennes, og alt ser helt bra ut for hennes del! Nå er det snart helg ;-)

God ettermiddag. Bare et par timer igjen nå før helgefreden kan senke seg. Julebordsturen til DK i natt gikk fløyten pga en syk maskin ombord på Christian IV. Har lovet å ta med kjerringa og noen venner på julebordstur lørdag kveld, så får vi håpe maskinen har fått medisin til da så forsinkelsene ikke blir så store da. Kjedelig å spise julebord ved midnatt liksom!

Men ikveld blir det vel et par pils i heimen! Trur eg!

God helg til alle dere fly-lømler der ute!!

BF:cool2

God ettermiddag fra Lilletorget. (Nei, TV2 Nyhetskanalen - det er ikke "Fyrstikktorget" som Jan Ove Ekeberg kl 12 kaller det for!) Endelig helg, og med fri mandag og tirsdag kan julefreden snart senke seg. Nå blir det straks innkjøp av litt skikkelig juleøl på polet på Oslo City! Lutefisken onsdag ga mersmak, så enten må noe handles inn, eller så blir det nytt oppmøte på Dovrehallen til uka...

Last edited:
G'morgen fra et solfylt Veikryss ... sitter her med en kopp beksvart kaffe fra Lake Kivu i Rwanda og proever aa faa unnagjort det mest presserende foer jeg tar helga ..

8 varme ute .. stiger nok litt etterhvert. Pogues paa P3 .. naar den virker ... er ikke sikker paa om det er nettverket her eller hos nrk som kutter ...

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Da er ukas siste arbeidsdag ferdig og jeg pakker sammen PC'en og drar hjem.
Kun en arbeidsuke igjen i dette året. Årene går virkelig kjapt unna.
Vel , det skal bli en fin helg og førjul stemning med familien.
Ha en fin helg alle forumister.

God formiddag fra Chicago. Her ventes mamma i kveld, ankommer med LH432. Haaper hun storkoser seg i LH business. En stor koffert full av snadder har hun ogsaa med.
Skal bli mye bra mat i ukene fremover, mor gaar rett i kjoekkentjeneste !

Blir bra! Ha en hyggelig helg alle sammen

Back