Guyana

Takk for rapporten. Guyana er et land vi hører lite om. Jeg var ikke langt fra grensen til landet i 2010, men det var én hindring, og det var at det ikke gikk noe vei mellom Venezuela og Guyana. Området jeg var i var preget av tett jungel og dårlig infrastruktur. Så igjen; takk for rapporten fra et spennende område!

Wow, virkelig en eksotisk rapport! :devot: Tusen takk for lesningen!

Med fulle fly og x antall nye billetter som måtte kjøpes lurer jeg litt på om det egentlig var noe å spare på å reise standby (om det er lov å spørre)?

Veldig interessant rapport fra et eksotisk reisemål og artig med ID-erfaringer.

Takk for rapporten. (Jeg synes jeg så deg og familien på LHR midt i august, men du forsvant for meg i "dyrehagen" etter security)

Wow, virkelig en eksotisk rapport! :devot: Tusen takk for lesningen!

Med fulle fly og x antall nye billetter som måtte kjøpes lurer jeg litt på om det egentlig var noe å spare på å reise standby (om det er lov å spørre)?

ID reiser er litt gambling. Det er billig om alt går bra. Det kan også fort bli dyrt. I dette tilfelle kunne vi like godt ha kjøpt vanlige billetter. Men det vet man jo ikke på forhånd.

Fullstendig off topic, men så vidt jeg vet, har Guyana kun èn ting som virkelig har satt de på kartet. For oss som er gamle, husker nok mange Jim Jones og hans Jonestown.

Her er en dokumentar om hva som skjedde.
En lang, men svært interessant dokumentar.
Om hva som satte Guyana på kartet.

http://www.youtube.com/watch?v=w8VU2hbQVoI

Back