Jada. Det finnes sikkert mange gode grunner, men jeg tror de fleste kunne spart seg en halvtimes dokø, ved å benytte flyplassens toaletter, istedet for å stille seg i rekke tre kvarter før ombordstigning starter.
Skulle vært standard opprop i gaten 30 min før boarding at det er redusert toalettkapasitet og alle anbefales å gjøre fra seg før boarding![]()
All Nippon Airways is taking its weight-saving efforts to new heights, asking passengers on some of its flights to visit the restroom before flying. The unusual request is one of a number of measures being tried out by ANA to reduce fuel consumption.
Skulle vært standard opprop i gaten 30 min før boarding at det er redusert toalettkapasitet og alle anbefales å gjøre fra seg før boarding![]()
For oss med barn, som det ikke er så mange år siden sluttet med bleie, er jo noe av det siste vi gjør for boarding.
Kanskje man bør minne flere voksne på det samme....
Nemlig. Klart, LPA er en av destinasjonene med mange uerfarne reisende. De kan trenge en liten påminnelse kanskjeDet hadde gjort reisen bedre for mange ombord. Bare 10-15 toalettbesøk mindre på en flight monner det...
Men, hvordan påvirker ca. 40 toalettbesøk tyngden på flyet?
Sånn absolutt ingen ting. Om den halve literen med øl er i serveringsvognen, kroppen din eller i do-tanken, er jo vekten akkurat det samme
Jada. Det finnes sikkert mange gode grunner, men jeg tror de fleste kunne spart seg en halvtimes dokø, ved å benytte flyplassens toaletter, istedet for å stille seg i rekke tre kvarter før ombordstigning starter.
Det ble forøvrig ikke servert mat på flyet, kun drikke og snack. Crewet trodde at vi som hadde bestilt mat på forhånd hadde fått info, men det hadde vi ikke.
Fekk også slik SMS (på vegne av foreldra mine som skulle reist heimatt frå TRD til BGO i dag, men som aldri kom hit in the first place) om at det ikkje vart servering ombord.Jeg har fått to beskjeder om at det ikke serveres mat eller drikke på flyet i morgen, så da går det vel opp i oppld
For oss med barn, som det ikke er så mange år siden sluttet med bleie, er jo noe av det siste vi gjør for boarding.
Kanskje man bør minne flere voksne på det samme....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.