Gjesp fra Gullstua

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
02.45 er litt for tidlig for denne skrotten. Ganske fullt her allerede og god stemning på flyplassen 14 timer etter jeg var her sist.

Bassenget i Puerto Banus om ca 7 timer :cool: God helg.

Morn fra havet.

Første nattevakten gikk overraskende bra. Hjelper på med en skikkelig power-nap før vakten begynner.

En kjapp frokost før det blir Agnes, så blir det fredags taco til "frokost" i ettermiddag. God helg!!

FQTV

God og regnfull dag fra Hvalstad stasjon. Siden toget før var forsinket så passet det egentlig ganske bra. Kjøring til bursdag i kveld, selv om jeg mener det er ganske dårlig opplegg og ha barnebursdag på en fredagskveld….

Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Hjemmekontor er på agendaen. I tillegg skal jeg få "redigert purra" som vi sier her ute, så jeg er fin på håret når vi skal til Syden.

Ha en brillefin dag!

02.45 er litt for tidlig for denne skrotten. Ganske fullt her allerede og god stemning på flyplassen 14 timer etter jeg var her sist.

Bassenget i Puerto Banus om ca 7 timer :cool: God helg.
Jøss, jeg trodde du kom til å være tilstede på Expo 2020 som åpnet i Dubai i dag.

God morgen fra ett reinfult Lommedalen. Jeg venter på at ett av firmaets kjøretøy skal bli ferdig på verksted, så jeg kan kjøre det tilbake til jobben. Imens bedriver jeg litt indretjeneste i heimen. Ser på åpnings seremonien fra Expo 2020 https://www.youtube.com/watch?v=Rb5m8nT7meo og lurer på hvordan jeg skal få med meg kona dit. Dog virker det ikke helt fristende å gå en hel dag med munnbind

Tjohei fra Skaun!

Nok en helg i konfirmasjon, disse vennene våre fikk barn aaaaltfor seint. :)

Mandag morgen bærer det til kontoret igjen! Fakirflight fra TRD, noen timer på gullstuen, via Senatoren i Frankfurt og når sola er i ferd med å gå ned så ankommer man Malta.

Ser ikke så verst ut med 12 dager der nede nå.

SudCaravelle får ha god tur til Puerto Banus, selv skal jeg besøke Expo 17-26 Okt i Dubai, skal ta en kald en for deg der nede Sud! God ferie også til elefanten, syden og greier!

Nyt helgen folkens, det er SOL i Trøndelag.

Hoy midt-på-dagen fra BGO, 2 nattevakter er ferdig og en er på vei hjem til en hel uke fri.
Ha en glitters helg :)

G’morgen. Her skal det ryddes litt etter en håndverker som renoverte det ene badet vårt. Ble veldig bra, men så har han norsk etternavn også, da. ;)

Etterhvert skal det jobbes også. Så skal vpn-tunnellen forsegles så alt er klart til neste uke.

God fredag fra bøljan blå.

Biscaya viser seg fra sin beste side i dag, første gang jeg krysser og det ikke er dårlig vær, har klart å komme oss mellom uværene på hele seilasen fra Montevideo.

Bare sjarmøretappen igjen før man reiser hjem over helga, skal bli godt siden man har vert på jobb siden begyndelsen av april.

Ha en finfin fredag folkens :)

Last edited:
God ettermiddag fra Forus ,

En travel dag og god arbeidsuke er over. Været ute i havet skaper litt hodebry og endringer i fartøy kampanjen ute på feltet som gir merarbeid. Vel , nå ligger alt klart for neste uke og håpet er at det ikke blir for mye vær slik at fase 2 i prosjektet kan overleveres drift og produksjonen starte opp.
På kveldstid har mye gått med i planleggingen av museumsutvidelsen i Sola Sjø. Flomlys og overvåkningskamera har vi satt i drift denne sesongen på DC-6ern.
God helg.

Attachments

• DC6B .jpeg
    DC6B .jpeg
    28.6 KB · Views: 172
Back