Ringte Qatar et par ganger forrige uke, og ventet begge ganger ca 45 min på svar.
Har en reise med dem til Dubai 7-14 Okt, og de får jo ikke fly dit. Spurte om å få booket om reisen, og fikk da beskjed om at dette kunne de gjøre, men ikke før 72 timer før avgang!
Ja da vil du få tilgang til Al Safwa-lounge. Jeg synes ikke J-loungen er gale. Snarere tvert imot. Men er vel noe karsk i drikkevannet i Trøndelag har jeg forstått. :stirHeisann!
Til info ville de kun booke oss via Kuwait til Dubai, og da med håpløst lange ventetider i Doha.
Så enden på visa ble at vi gratis ble ombooket til Muscat i Oman, og blir der i stedet. Fikk flyttet det ene møtet mitt dit, så alt løste seg slikt.
Så et annet spørsmål for dere som leker i sandkassa mye: Fikk mail med tilbud om oppgradering til First fra Doha-Muscat. Flytiden er 1.50 min i en B777. Prisen er kr 1950 pr person.
Kan man ved å ta denne benytte seg av Al Sawfa-loungen i Doha?? (Står at den er for alle First-passasjerer...) Har 3 timer der, og om det er realiteten frister det veldig ¨. Får man derimot kun "vanlig" lounge tar jeg heller en burger i terminalen....
Kim
Ah ok. Ja nei det er jo noe annet. Det er jo også suverent med en slik kabin på en såpass kort tur.Takk OttoL!
Nei, jeg reiser i ECO, og de kr 1950 pr pers er fra Eco til First... Derfor det frister litt nemlig, har ikke annen lounge der jeg kan bruke heller så vidt jeg har sett. (De trakk vel ut Priority Pass derfra også for en stund siden...)
Kim
Trodde at super loungen i Doha ikke kunne brukes om en har F billett videre i midtøsten? Har jeg bommet?
Akk og ve.
QR har byttet flytype fra DOH til BKK fra A380 til 777-300er.
Reiser med 2 for 1 i businessclass.
Vi booket spesifikk A380 fordi vi ville oppleve det.
Ser det går enn A380 maskin noen timer senere.
Har sendt henvendelse til Qatar med forespørsel om å bli flyttet uten ekstra kostnad med grunner om at A380 var viktig og slikt. Tror dere det er noen sjans?
Akk og ve.
QR har byttet flytype fra DOH til BKK fra A380 til 777-300er.
Reiser med 2 for 1 i businessclass.
Vi booket spesifikk A380 fordi vi ville oppleve det.
Ser det går enn A380 maskin noen timer senere.
Har sendt henvendelse til Qatar med forespørsel om å bli flyttet uten ekstra kostnad med grunner om at A380 var viktig og slikt. Tror dere det er noen sjans?
Bestilte årets feriebilletter på business med Qatar på fredag. Betalte med et debetkort, og pengene forsvant som dugg for solen fra kortet, og bekreftelser ramlet inn på mailen, både på bookingen og betaling. Så langt, så vel. Men i går dukket pengene plutselig opp på kontoen igjen. Morro å få fylt opp kontoen igjen, men hva skyldes dette??
Det er i prinsippet samme som en del har andre steder også "noe smått som enkelt går under setet foran deg", så en håndveske eller en liten pc-bag ut fra beskrivelsen. Tror det kommer anpå hvem som passer på og hvor mye folk det er på flyet (og Qatar bruker "godkjent-klistrelapper" på håndbagasje som man får ved innsjekk).Prøver å finne håndbagasjedimensjon for personal item med Qatar. Brodern skal fly hjem med Qatar fra Australia på søndag (fingers crossed), i økonomi. Han kan ha en vanlig carry on på maks 7 kg, men hvor stor kan personal item være? Kan taxfreepose funke som personal item? Synes ikke nettsiden der var helt tydelig på det. Jeg har aldri reist med Qatar så har ingen personlige erfaringer![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.