Ved ankomst DOH fra BKK har du ikke First lounge. Kun den vanlige Biz som er helt grei.
God tur
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dette er nok feil. Ved ankomst frå First-ruter som er lengre enn 5 timar og connection til Business, så har du tilgang til Al Safwa-lounge.
Jeg ble hvertfall avvist når jeg kom fra BKK og skulle videre til OSL i Biz.
Engang jeg kom fra AUH i F og skulle videre til ARN i Biz men på et F boarding pass ble jeg også høffelig avvist. (som ventet)
Var Platinum begge gangene.
Erfaringer med å fly med Dreamlineren til Qatar? Ser det er mange som ikke liker 3x3x3 i økonomi.
Litt dårligere plass enn andre fly og elektronisk rullegardin som ikke helt klarte sperre sollyset ute og som gjorde vinduet uklart for foto. Ellers greit.Erfaringer med å fly med Dreamlineren til Qatar? Ser det er mange som ikke liker 3x3x3 i økonomi.
Erfaringer med å fly med Dreamlineren til Qatar? Ser det er mange som ikke liker 3x3x3 i økonomi.
Vil en drøye 10 timers transit i Doha fra AKL med QR921 og videre med QR175 til OSL kvalifisere til transferhotell i DOH på QR sin regning? Reiser i tilfelle i biz. Har det noe å si at det finnes alternative datoer med kortere connection?
Har det betydning om man booker på qatarairways.com eller på f.eks Expedia (litt rimeligere)?
Vil en drøye 10 timers transit i Doha fra AKL med QR921 og videre med QR175 til OSL kvalifisere til transferhotell i DOH på QR sin regning? Reiser i tilfelle i biz. Har det noe å si at det finnes alternative datoer med kortere connection?
Har det betydning om man booker på qatarairways.com eller på f.eks Expedia (litt rimeligere)?
De nektet å betale for meg med den forklaringen.Det skal ikkje ha noko å sei at det fins kortare connection på andre datoar.
De nektet å betale for meg med den forklaringen.
Du må nok ta opp mobilen og ringeNoen som vet om alternativ e-postadresse som virker til Qatar i Norge/Skandinavia?
Fikk nettopp tilbakemelding fra noen om at nordicreservations@no.qatarairways.com er ute av bruk.