Generelle spørsmål om Eurobonus, StarAlliance (--> 31AUG2024)

Re: Generelle spørsmål om Eurobonus, StarAlliance (--> 31AUG2024)

Ser også på Awardfares at det oftere og oftere ikke kommer ledige billetter for avreise neste dag.
Prøvde å booke på sas sine sider på søndag for avreise tirsdag (i går), fikk feil melding at det var for nærme avgang. Kontakt sas for hjelp.

Dette må være nytt for i vinter booket jeg tur til Mexico på mindre enn to døgn fra bestilling til avreise og det gikk fint.

FQTV

Nettopp. Jeg har også booket tettere opp mot utreise tidligere. Jeg innser nå at jeg nok har hatt min siste bonusreise med innlagt stopp i LH First-terminalen i FRA. Litt trist egentlig….

Virker som SAS har forlenget tidsfristen for etterregistrere Star Alliance flighter tatt før 31 August fra 8 september til 30 november

Virker som SAS har forlenget tidsfristen for etterregistrere Star Alliance flighter tatt før 31 August fra 8 september til 30 november

Det stemmer. Det kom en e-post om dette og annet vedr. byttet idag.

29a91262d9443fb05e9d08d6695fdf84.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

SAS melder også at samarbeidet med Singapore forsetter

Vårt samarbeid og partnerskap med Singapore Airlines vil fortsette selv etter at vi forlater Star Alliance. EuroBonus-medlemmer vil fortsette å tjene poeng for flyreiser med Singapore Airlines. Vi vil også sørge for at du kan nyte visse EuroBonus-fordeler senere i år. Mer informasjon kommer!

Back