Neida, ære være forslag i lange baner, men som profesjonell bruker av OSL, så er det en mengde ting jeg heller ønsker at det brukes penger på, fremfor å lage en innendørs dyrepark, med rulletrapper ned til en oase i kjelleren, bare for å oppnå samme design som de eksisterende terminalene....
Det er neppe mange millionene som skulle til for å fått flyplassen tilbake til nærmere "ny" standard, men om de bruker midler på å plante innendørs trær, og pumpe kubikk av vann for å få et fossefall istedenfor å holde en funksjonell flyplass i stand, så imponerer det meg lite...
Hadde det vært mine ønsker som stod øverst, så hadde det ikke vært noe trinn 1 og 2 av T2, men full utbygging med en gang, så slipper vi disse fjernparkene for en god stund fremover.... en fjern drøm: "15 nye broer..." alt av løse trapper, GPU, heatere, chocks, traller osv vi slipper å drasse hit og dit i -15 grader gjennom 25 cm med snø er kjærkomment.... æsj, det går kaldt nedover ryggen min bare jeg tenker på store fly på fjernpark.... crj, dash-8, ATR og fokker 50 går greit, men der går også grensen....! 737 har ingenting på fjernpark å gjøre!