EB ScanFlyer Inventory Medlem 18 Oct 2004 #1 ...AirBaltic skal introdusere ny design 26. oktober. Damene på halen forsvinner vel...
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 18 Oct 2004 #2 Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' I AirlinerWorld-reportasjen tidligere i år sto det å lese at selskapet planlegger en ny variant, så det er ikke sikkert det blir annet enn en ny vri på halen på de flyene som skal inn i flåten fremover.
Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' I AirlinerWorld-reportasjen tidligere i år sto det å lese at selskapet planlegger en ny variant, så det er ikke sikkert det blir annet enn en ny vri på halen på de flyene som skal inn i flåten fremover.
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 18 Oct 2004 #3 Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' Kanskje litt malingfjerner hadde gjort susen,dvs. kle av damene!
Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' Kanskje litt malingfjerner hadde gjort susen,dvs. kle av damene!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 18 Oct 2004 #4 Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' I følge "Skyliner" så er det snakk om en ny design - damene forsvinner!!!
Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' I følge "Skyliner" så er det snakk om en ny design - damene forsvinner!!!
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 18 Oct 2004 #5 Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' Originally posted by FBU 4EVER Kanskje litt malingfjerner hadde gjort susen,dvs. kle av damene! Click to expand... aa for ett fantastisk forslag jeg gir min hele støtte
Replying to Topic 'Frem med malerkosten...' Originally posted by FBU 4EVER Kanskje litt malingfjerner hadde gjort susen,dvs. kle av damene! Click to expand... aa for ett fantastisk forslag jeg gir min hele støtte