• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Frekvensopptjening i Eurobonus

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Etter hva jeg har fått med meg så kan man få Gullkort i Eurobonus ved å ha 25 flighter. Men jeg har ikke klart å finne ut på internett om hvilke billettklasser det gjelder. Jeg har fått det når jeg har reist Krs-Cph-Arn på en billett som har blitt kaldt Business Discounted. Men hva med andre desitnasjoner i Europa? Må man kjøpe Businessbillett for å få dette, eller får man det også med en flex billett?

BF:question:

Det er de såkallte Qualifying flights, var tidligere 50 flights.

Gjelder kun business/business saver/discounted

Du får det vel også med 2 Business t/r reiser til Asia med SAS .. Enkleste og raskeste måten å få EBG på når du bor i Norge !

Eller 2 turer i business til Asia med Lufthansa - som regel langt billigere enn med SAS (i alle fall til Bangkok)

Originally posted by TG923

Eller 2 turer i business til Asia med Lufthansa - som regel langt billigere enn med SAS (i alle fall til Bangkok)

Ikke enig. Klassisk business på LH er ikke bedre enn klassisk business på LH. Der LH flyr med de nye setene og SAS ikke gjør det, er LH bedre. Men til BKK flyr SAS med nye C og de setene er like bra (om ikke bedre enn) LHs nye C

Jeg har ikke snakket om seter/kvalitet, kun prisen.

SAS sine (laveste) priser i business class ligger skyhøyt over LH så vidt jeg kan finne på internettsidene i alle fall.

Eksempel SK 17.4.-30.4. ca. 30 000,-
LH samme datoer ca. 21 000,-

Helt enig i at gammel business class hos LH er langt dårligere enn SAS, er ikke uten grunn at jeg reiser til Berlin i morgen for å starte turen med SAS til BKK på fredag...

Jaja. Da har jeg fått svar.

Foreslår at diskusjonen om hva som er best til BKK fortsetter under en ny topic!

BF:cool2

Originally posted by TG923

Jeg har ikke snakket om seter/kvalitet, kun prisen.

SAS sine (laveste) priser i business class ligger skyhøyt over LH så vidt jeg kan finne på internettsidene i alle fall.

Eksempel SK 17.4.-30.4. ca. 30 000,-
LH samme datoer ca. 21 000,-

Helt enig i at gammel business class hos LH er langt dårligere enn SAS, er ikke uten grunn at jeg reiser til Berlin i morgen for å starte turen med SAS til BKK på fredag...

Beklager, min feil. Burde ha lest posten bedre

Back