gilera Canonskytter 12 Mar 2010 #1 Fredagens CRJ fra meg. Noen flere som fikk bilde av en CRJ i dag? - Bjørn
Polaris Free Luigi 13 Mar 2010 #6 Fy f.... Jeg skal jaggu ta bilde av Tromsø i morgen, så kan dere bare stappe den våren deres langt borti Her har vinteren så vidt begynt! Fine bilder, fatter ikke at de to bittesmå motorene holder det lange flyet i lufta...
Fy f.... Jeg skal jaggu ta bilde av Tromsø i morgen, så kan dere bare stappe den våren deres langt borti Her har vinteren så vidt begynt! Fine bilder, fatter ikke at de to bittesmå motorene holder det lange flyet i lufta...
Halvorsn ScanFlyer Molded 13 Mar 2010 #7 den er dæven døtte meg like deilig hver j**la gang jeg ser den forfra! Herlige bilder
Blackhawk ScanFlyer Gold 13 Mar 2010 #9 Shitt pomfritt, rett og slett nydelig! Bilde nr. 1 var bare helrått!
Scanorama Flying Norwegian(s) 16 Mar 2010 #10 Nei, men jeg fikk en CRJ om lørdagen i stedenfor, hvis det er greit. Det var OY-KFC (Bertil Viking) som kom fra sør inn til Flesland. Det kom også en hollender med reg. PH-OFP.
Nei, men jeg fikk en CRJ om lørdagen i stedenfor, hvis det er greit. Det var OY-KFC (Bertil Viking) som kom fra sør inn til Flesland. Det kom også en hollender med reg. PH-OFP.