• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fredag!

Prinsippet ble droppet etter at Helge brukte hårføner i rumpa mens han gjespet

Når jeg leser sånne innlegg som det der, lurer jeg på hva utenforstående som dumper innom forumet via Google-søk og lignende egentlig tenker.

Når jeg leser sånne innlegg som det der, lurer jeg på hva utenforstående som dumper innom forumet via Google-søk og lignende egentlig tenker.

Heldigvis dukket ikke Fnates innlegg opp på toppen av Google-søket "hårføner i rumpa" - men som nummer 10. :drunk:

Last edited:
Heldigvis dukket ikke Fnates innlegg opp på toppen av Google-søket "hårfører i rumpa" - men som nummer 10. :drunk:

Var vel ikke akkurat de som googler "hårføner i rompa" jeg tenkte mest på :p

Var vel deg da?

Vi satt ved samme bordet på ferja og snakket fly.

Jeg var den høye, kraftige og kjekke karen med barbert hode og som damene hele tiden kom over til bordet for å lure til seg telefon nummeret.:colgate:

Bortsett fra det fløy jeg 767 for American Airlines hvis det hjelper bedre på husken.?:cool:

Stemmer det! Husker deg godt.

Bare en god time igjen til fylkeshovedstaden nå. Legger ved et stemningsbilde fra Fauske stasjon:

d2fc981a61513158b0d526115065b330.jpg

Heldigvis dukket ikke Fnates innlegg opp på toppen av Google-søket "hårfører i rumpa" - men som nummer 10. :drunk:

Nummer 8 nå ... keep searching. #weirdosfromouterspace

Javel - da passerte Hermine uten å legge fra seg så mye som en regndråpe. Men det kommer sikkert flere.

2 1/2 time til jeg med god samvitighet kan knekke en øl. Med dårlig amvittighet kan jeg sikkert gjør det allerede nå, men det er faktisk ganske travelt ...

Stemmer det! Husker deg godt.

Bare en god time igjen til fylkeshovedstaden nå. Legger ved et stemningsbilde fra Fauske stasjon:

d2fc981a61513158b0d526115065b330.jpg

Aha, liten verden.
Sluttet å fly i fjor, førtidspensjoninst.
Rotet meg bort på dette forumet isteden og ser reisebrev fra alle verdenshjørner, men blir sliten av å lese alt, ekonomiklasse med bilder av trange seter og lange flyturer. Huttetu, får ta bussen din til Sortland isteden, var behagelig med wifi, seterygg som gikk ned og stopp på Fauske for kaffe og rekesmørbrød. Ikke ble man jetlagged heller. Det er nok måten å reise på.
Takk for turen.:cool:

Lurer på hva normale mennesker driver med på fredagskveldene, jeg ..

Før var det vel øl, fisse og hornmusikk.
Nå som man begynner å dra på årene og er meget gift er det restriksjoner på alle 3.
Blir derfor mest TV..:angry:

Før var det vel øl, fisse og hornmusikk.
Nå som man begynner å dra på årene og er meget gift er det restriksjoner på alle 3.
Blir derfor mest TV..:angry:

Ikke noe rumpe og hårføner?

Spice it up, maaaan

Haha.. Denne tråd blev morsommere som dagen gik....ikke mindst
med hjælp fra korrespondenten i Florida!
God nat, nu er dagens skrivejobs overstået; fangede mig selv i at
stave på norsk hele to gange!!! Hvis jeg også begynder at bruge
dobbeltkonsonant, må jeg hellere holde pause fra forum!
Thanks for the laughs:thumbup

Nei, Allah vet at det allerede blåser godt nok der bak, hårføner ikke nødvendig.:colgate:

Det er vel tvilsomt om Allah har noen som helst peiling på rumpe, hårføner eller kombinasjonen. Jeg foreslår at vi lar det forbli sånn.

Last edited:
Det er vel tvilsomt om Allah har noen som helst peiling på rumpe, hårføner eller kombinasjonen. Jeg foreslår at vi lar det forbli sånn.

Allah vet alt. Eller så sies det.
Jeg har nok bodd og jobbet for mye i Midt-Østen..:cry:

Allah vet alt. Eller så sies det.
Jeg har nok bodd og jobbet for mye i Midt-Østen..:cry:

Jeg foreslår fortstatt at det forblir sånn. Om Allah mener noe annet, er han/hun/hen velkommen til å dele det med oss her på forumet.

Jeg foreslår fortstatt at det forblir sånn. Om Allah mener noe annet, er han/hun/hen velkommen til å dele det med oss her på forumet.

Uffda, Bergenserne tok Allah på alvor?
Slik var det jo ikke ment.
Tror ikke på overtro så jeg bare slenger ut av meg guder og djevler i hytt og pine, faen heller, skulle bare mangle.
Som sagt bodd i sandkassa for mye, Kuwait og Saudi og vi ex-pats begynte med det der på fleip, "in-Shalah" når man får en klarering på radioen eller når noen spør hva klokka er, eller været imorra.
Det følger med i annenhver setning på de traktene.
Får vel venne meg av med det, hvis Allah vil.:spin

Allah klarer ikke logge inn etter forrige ukes oppdatering, så ingen fare folkens

Uffda, Bergenserne tok Allah på alvor?
Slik var det jo ikke ment.

Haha! Neppe med livssynet mitt :D
Slik ble det heller ikke oppfattet. Skulle vel kastet på et ;) eller en pulevits på slutten for å fremheve at det var et ironisk utspill. :)

Back