Re: FR Versus DY på NRK 1 (26/1)
Jeg synes også det er helt greit at reisene framkommer slik de gjør til de prisene det opereres med.
Nå har det blitt så billig å fly at slikt må man bare finne seg i når man skal ha så billige billetter.
For 20 års tid siden, da vi reiste til Spania de første gangene, kostet billettene mange ganger mer enn i dag, 4-5000 pr. person.
Og reisetiden var minst like lang, med KLM til AMS og Transavia videre derfra.
Og flere ganger med overnatting i AMS....
Da kostet det flesk, og var stressende å fly da
Og så med en stor ungeflokk på slep også da...
søppel... nja, sier du det.. ?
Annonsering av billig-billetter slik de 3 satsa på, har da vært diskutert ivrig mange ganger her på forumet.
Jeg synes det var ryddig og greit, og de viste klart alle 3 at de måtte legge til noen hundrelapper og noen timer i forhold til de prisene som lokker folk til å kjøpe flybilletter som ser grisebillige ut. Nå er de jo svært billige også
Jeg synes også det er helt greit at reisene framkommer slik de gjør til de prisene det opereres med.
Nå har det blitt så billig å fly at slikt må man bare finne seg i når man skal ha så billige billetter.
For 20 års tid siden, da vi reiste til Spania de første gangene, kostet billettene mange ganger mer enn i dag, 4-5000 pr. person.
Og reisetiden var minst like lang, med KLM til AMS og Transavia videre derfra.
Og flere ganger med overnatting i AMS....
Da kostet det flesk, og var stressende å fly da

Og så med en stor ungeflokk på slep også da...