Da har du følgt dårlig med.Hva har SAS med dette temaet å gjøre? De var ikke med i FBI-programmet.
Da har du følgt dårlig med.
SAS var omtalt i slutten om et par som bare fikk 63 kr til mat pga. forsinkelse på CDG.
Dette var selvsagt feil.
Folk er generelt dumme!![]()
Noen her inne mener at reportasjen var fordummende...Men det finnes mange dumme reisende nordmenn....
erlingjo
Forresten, hvor stor dekning ville DY hatt til Murcia om de fjernet "Alicante"? Tar jeg mye feil om jeg tipper at salget hadde gått merkbart ned?![]()
Jeg tror enkelte her inne bør notere seg at det faktisk fortsatt er en god del mennesker som synes det er en stor begivenhet å reise med fly, som ikke alltid føler at de har full kontroll over alt som skjer og som ikke alltid får med seg alle forbehold og betingelser som ligger i lavpris-segmentet.
Noen synes det er greit å kalle slike mennesker for dumme. Andre, som Forbrukerinspektørene, lager informasjonsprogrammer for dem.
Nogen forsøger så at leve op til det ansvar og gøre det så gennemskueligt som det nu er muligt indenfor rimelighedens grænser - andre selskaber udnytter helt klart folks uvidenhed og kapitaliserer på det.
Juridisk er det sikkert ikke noget at komme efter, men når man nu ved at folk i praksis ikke læser alt med småt, så er der klart et moralsk problem. Men igen, så er det jo heller ikke alle i branchen der har et problem med moralen uanset hvor flosset andre måtte mene den er - bare det giver penge i kassen![]()
Nuvel, de selskapene som jeg antar at du mener utnytter folks uvitenhet har nok ganske mange kunder som kommer tilbake gang etter gang, så jeg er litt usikker på hvor stort dette problemet egentlig er. At det er noen som blir forvirret & føler seg lurt er sikkert riktig, men at det er et stort problem stiller jeg meg nokså tvilende til.
Det er nok alle dem, som aldrig opdager at de er blevet "snøret" der er det største problem.
What you don't know, doesn't hurt you...![]()
Det er mulig jeg misforstår deg, men det kan vel neppe være noe problem om folk reiser med selskap X, betaler kanskje noe mer enn de kunne gjort om de hadde valgt alternativ Y, om de er fornøyde med turen som sådan?
Ja, du misforstår. Når ble det bedre å lure de som ikke oppdager at de ble lurt, enn å lure de som oppdager det?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.