FOT-rutene 2020 (Sør-Norge) - anbudprosess

Trdfly

Moderator
Medlem
FOT-rutene 2020 (Sør-Norge) - anbudprosess

Samferdselsdepartementet har utlyst anbudskonkurranse på FOT-rutene i Sør-Norge.
Ny konkurranse om lufttransporttenester i Sør-Noreg
Konkurransen omfattar følgjande flyruter i perioden 1. april 2020 – 31. mars 2024:
Røros – Oslo
Førde – Oslo
Sogndal – Oslo
Sandane – Oslo
Ørsta-Volda – Bergen
Sogndal - Bergen
Sandane - Bergen
https://www.regjeringen.no/no/aktue...-av-regionale-flyruter-i-sor-noreg/id2628461/

Utlysningen;
https://www.regjeringen.no/contenta...o-konkurransegrunnlag-sor-norge-2020-2024.pdf

MODERATOR
Vi ber alle oppføre seg pent og holde seg til tema i diskusjonen.
MODERATOR

Re: FOT-rutene 2020 (Sør-Norge) - anbudprosess

Så betyr det OSL-HOV ikke er anbudsrute etter 2020?

Jeg regner med vi får se tilbud fra Widerøe.
Samt Widerøe, DAT og Air Leap iallfall på Oslo - Røros, muligens Nordica kanskje?

SDN-OSL, tolker jeg kapasiteskravet her riktig så slipper vi å dele med HOV og eller SOG mot Oslo :)

SDN-OSL, tolker jeg kapasiteskravet her riktig så slipper vi å dele med HOV og eller SOG mot Oslo :)

2.10.3 Mellomlanding
Ingen avgangar skal ha meir enn ei mellomlanding. Ved mellomlanding skal
overgangstid ikkje overstige 60 minutt.
2.10.4 Delt kapasitet mellom to destinasjonar
Der to ruter med forplikting delar kapasitet, kan operatøren fordele billettsalet mellom
dei to rutene, så lenge operatøren dekkjer det samla kapasitetskravet. Operatøren kan
selje billettar etter først til mølla-prinsippet.
Det er tillate å kombinere ruter med forpliktingar med ruter utan slike forpliktingar.
Operatøren skal då sørgje for at den kapasiteten på ruta med forpliktingane svarer til
påkravd minimumskapasitet.

Ser ut til at det kan samkjøres som tidligere.

2.10.3 Mellomlanding
Ingen avgangar skal ha meir enn ei mellomlanding. Ved mellomlanding skal
overgangstid ikkje overstige 60 minutt.
2.10.4 Delt kapasitet mellom to destinasjonar
Der to ruter med forplikting delar kapasitet, kan operatøren fordele billettsalet mellom
dei to rutene, så lenge operatøren dekkjer det samla kapasitetskravet. Operatøren kan
selje billettar etter først til mølla-prinsippet.
Det er tillate å kombinere ruter med forpliktingar med ruter utan slike forpliktingar.
Operatøren skal då sørgje for at den kapasiteten på ruta med forpliktingane svarer til
påkravd minimumskapasitet.

Ser ut til at det kan samkjøres som tidligere.

Jeg får finelese over helgen og sammenligne med krav til seter pr år i inneværende runde.

Siden dette ikke er mitt sterkeste fagfelt, spør jeg rett ut.
Ligger det inne en klausul om virksomhetsoverdragelse i det nye anbudet, eller kan en haug med WF-piloter risikere jobben om WF taper?

Back